[[____S!U Yo'S DIARY+**''
如果用1把刀,輕輕割在手腕
讓血和痛溢出來
讓愛你的心.隨著血流走.
那麼.愛你的感覺會不會減少?
愛你的程度,連我自己也嚇了1跳!
siuyo
暱稱: suiyo**]]
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
7月10
又俾人tag左-,-
俾人tag左..
累死死
momo
文章分類
全部 (186)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 186
留言總數: 37
今日人氣: 29
累積人氣: 3054
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 2 月 8 日  星期三晴天
驚訝

   今日...調位..超5開心..愈坐愈前,,都5知鄭晚睛點做野ga..哼..憎死佢..e+前面係鄧章敏.後面係王海霞..右面係黎子慰.都算ok啦..之後呢..本身右手砷係姣姣既..好彩之後miss調左佢坐後一個啦..就變左何少賢左我隔離啦..好彩5係姣姣坐我隔離咋..如果5係我一定拍死佢..之後點知死姣姣佢得串進x..愈坐愈後..仲同miss講咩話佢自己有遠視wor..所以要坐後d..食啦..你想坐後d就講啦...我呸!!..不過算..只要佢5係坐我隔離就得喇..    之後呢..就上pe啦..又係打籃球..haha..今次學什麼什麼走籃..5識..5知點樣上手下手咁.呵呵..完全5識..之後見d男仔倒立..好似幾好玩咁..想當年.曾幾何時..我都玩過..太正了..好過我地打籃球啦..之後自己時間..我去左打雨毛球...開始有d進步..由初初既波都開5到..到e+都可以打到幾十球..真係要多謝士巴拿同sandy姐既悉心教導喇..當然要多謝自己強勁既學習能力啦..呵呵..如果5係點會學得咁快..卡卡>v<    之後lunch..好快咁食完個包就落左hall 囉..因為制服團體要影相相..哈哈..有男.女童軍..有警察嬸嬸同叔叔..仲有我地既紅十字會..一打鐘就落去..但係等到打完鐘先有得影..都5知咩態度..如果係咁既..應該5好叫人地一打鐘就即落去啦..點做野ga..影果時又要地做half-arm dressing..超樣衰..如果係咁..我零願做"salu"算..憎**   放左學....去左食野先..卡卡..之後就咁咁咁咁咁咁咁咁咁同咁喇..超累..呵呵  係咁先啦..再見!*

出爐時間2006-02-08 10:01 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 2 月 7 日  星期二晴天
眼訓的一天.. 愉快
   今日呢....7點3就去到錦上路站啦..之後呢..嘩..成13分鐘先一班車..因為5知咩咩咩壞左wor..噓..成日都壞既..都5知做咩既..之後呢..7點5就去到天水圍lu..之後去左買bread啦..因為冇lunch 食ma..哈哈..超魚呢...之後呢..就番學喇...咁好啦..由於琴日太夜訓既關係..所以今日就超級超級超級咁眼訓啦..上第一堂..bio..都ok..之後上2堂中文..十分痛苦..miss 話我地個個都地似食左白粉同high左野咁..呵kaa~之後呢..好辛苦咁先過左兩堂..好彩miss都好好人..係第一堂完左就俾我地休息左10分鐘..嘩..果10分鐘..成班訓哂..呵呵...之後小息..本身諗住成個小息都要用黎訓覺豬既..不過5知點解到左果時又5眼訓喇wor..呵呵..咁就落左去食野~食左4粒牛牛..食後買左支水就上番黎喇..kaaa 之後呢..就上呢個數學啦..玩數獨...最近愛上左玩呢個game..呵呵..太好玩了..不過好魚..因為我差小小就訓著果時a sir叫我答問題..我答錯哂..魚魚魚..之後上英文,,又係miss cheung上..悶到死..想訓想訓ga喇..不過佢講野太嘈喇..都係訓5到..之後話咁快就lunch喇..食我果個好香好香既包包..呵呵..正~*..之後就食糖糖喇..之後就打鐘lu..之後上bio堂...頭一堂..都係講書..悶到嘔...訓左陣..之後就切豬心..e..超核突的一個東東..本身都冇乜野既;..不過d男仔係咁玩..搞到超5得囉..想嘔..之後快快手咁整好就放得學lu..呵呵 放左學之後..就落元朗學琴啦..咁就陪左人去整身份證果d..唉..不聽老人言.吃虧在眼前..搞到行左個大圈tim..唉..冇計..叫左你信我ga啦..又5信我..搞到自己搵黎煩..係呼衰呢..不過5緊要啦..有我陪你,.之後呢..我就去左學琴啦..唉..學一個鐘.俾人閙左成半個鐘..又話我呢樣果樣咁..煩..5係為左個琴試..我一早就5跟佢學,,之後放左琴就去左千色果邊果個身份證中心..點知山左門lu...睇番d時間..係山4點半的..嘩..d人真係好似5洗做咁..番就番成10點..中間1個鐘食飯..之後收工收4點幾..真開心..公務員真好..wowww..之後呢..就去左坐西鐵啦..之後去廁所..之後俾人嚇左嚇..膽都冇..之後我就番左屋企喇..好累牙今日..>"<.

http://i35.photobucket.com/albums/d169/siuyoyob/IMG_1166.jpg

出爐時間2006-02-07 10:40 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]