| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 1 月 19 日 星期四 |  |
|
| OO | 今日..頭2堂..落左去.,..之後勁悶..d f2又嘈wor..咁之後咪上番黎囉.
.跟住呢..派左中作..74分..佢地話高..我都未知發生咩事..呵呵..
小息之後..地理..唉..又係地理..悶到嘔..上親地理堂d時間都特別慢..特別眼訓
..噓..真係慘...><.miss叫我地寫問卷果時..幾想寫叫佢上堂要開心d呀..悶到
嘔囉..再咁落去..地理遲早5合格..又5係好明wor..d野又抽象wor..明知我冇乜
腦ga啦..玩野咩...之後上pe..媽呀...我竟然可以5記得對鞋仔落去囉..之後同miss講.
佢又?緊人..佢5俾我上番去拎.叫我著皮鞋wor..嘩嘩嘩..打死都5著皮鞋啦梗係..之
後就反轉左個更衣室...係咁搵鞋..搵到對..不過係36..之後係咁搵人同我換..好彩同敏
佢換到隻38,,雖然都5係太岩..但好過36啦..著36..著完隻腳都爛似..都5明點解
d人隻腳可以咁細隻..更加5明做咩敏隻腳咁細..之但係買咁大對鞋仔..不過anyway..
我5洗著皮鞋上堂就得啦..之後就玩什麼什麼打籃球..嘩哈哈..超悶..係咁係度射波.成堂
都淨係射波..好彩我都5差..平均5球都有1∼2球入既..呵呵...
放學之後..就落元朗啦..嘩..係咁食野..食m記啦.食雪糕啦.食膠袋麵啦.最後仲飲
埋利立立,,呵呵,,,之後行下,玩下.食下.最後還埋碟就走人lu...今日好累...
| | 出爐時間︰2006-01-21 11:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | ... | 93 | »
|