| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 1 月 24 日 星期二 |  |
|
奪命狂奔  | 今日...um...一早番到去就心驚膽跳...呵呵...因為今日派phy...分數不是太好...唉...不過5要緊啦..下次再算..呵呵...之後小息果時..傻左..係咁搵糖糖食..5知點解..真係忽然間好想食糖a...呵呵...之後上音樂..分數都ok..不過又係俾勞hoi kit高過我..都5知點解一個男仔...仲要係一個冇學音樂.冇玩音樂既男仔..都可以咁勁..我同ivy都勁5過佢..噓噓..
之後...上中文..都冇乜野做..係咁謄文囉..謄到手都爛..寫字寫到筆都冇ink...痴的痴的.再一次後悔作咁多字喇..>x<..之後上英文..白痴ga..溫左d生字..串5番出黎..之後默段落又5識..白痴.,..完全5知佢講咩囉..個個o哂咀..得宋hoi佢明..係咁寫係咁寫..佢就好似淨係讀俾宋生聽咁..讀到鬼打咁快..噓噓噓..玩野麼..
之後放學..就落左元朗學琴喇..之後呢..呵呵..幫媽媽買左盒什麼""尼克舒到皮膚膏""..哈哈..盒子上寫是用來什麼什麼擦香港腳..皮疹..什麼什奇怪的東西..呵2...完全不明白...之就去左睇33啦...呵呵.之後去左買糖糖..`買左都ok多啦..`因為要預埋聽日番學食ma..不過諗諗下..可能今晚包野都冇左喇..kaaa.行左陣..之後佢a媽都黎左..一齊睇..後味行左一陣陣我媽又叫我去買叉燒拜神..又叫我快d番屋企wor..什麼5好過吉時..呵呵..諗起都搞笑...嘩卡卡....不過可借憎最後都係買5到..5緊要啦..好快就會有ga喇..呵呵.kakakaaaa...之後佢媽走左..我地又再行左陣.去左買file買筆...唉也..但係5記得買本子...失望ya..><之後呢..就奪命狂奔咁去左西鐵站..
呵呵..累**
m今日就打住咁多先啦...一陣睇下仲有冇野加....
| | 出爐時間︰2006-01-24 08:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 2006 年 1 月 23 日 星期一 |  |
|
| 累 | 今日想以列點式寫日記...因為5多想打字
1.起身超涷.得9度..白痴
2.番學差d遲到...好彩趕到..搭10先到西鐵站
3.中文..miss冇番..玩左一堂
4.小息..太涷.留係班房自閉
5.共同體,測地理..識得果幾個..好魚
6.上chem..又係悶到嘔
7.上maths..讀英文讀左成堂..呵..
8.lunch..又係自閉
9.上家政整馬蹄榚..ok既..不過sweet左d..但係蒸左
成個鐘..吹水吹到口水乾..
10.超遲先知道要去band..俾人呃左.哼..有d火..不過
算..都係嬲自己..因為如果5係我個心5係太想去的話.都
5會咁easy信人地.5去..不過真係太遲喇..番左屋企
先知..咁可以點??唯有聽日俾人閙囉..
11.番到去睇百分百..睇到咁上下..就ON喇..呵呵
12.沖涼.食飯
13.打日記
14.刷牙.訓覺 | | 出爐時間︰2006-01-23 10:07 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | ... | 93 | »
|