| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 3 月 4 日 星期六 |  |
|
比賽  | 今日...一早去左天水圍喇..因為係屋企早左起身又冇野做wor..咁就去左搵聰喇..咁之後呢..10點我就番到學校喇...真係乖乖女....因為今日係我比賽既大日子..之後呢就吹啦..點知搵5到touner 激死人喇..之番彤同莊都番左...一齊吹啦..好快咁就1個鐘喇..之後miss俾我地去食飯啦..好驚好驚..5知點解..我都5係第一次比賽ga啦..但係今次比之前仲更加驚..都5知搞乜..之前d比賽仲多人啦..但係我都冇咁驚..
去到果度..2點度..有d時間可以吹下..之後好快咁..就開始喇...楓楓姐佢第9個..好快就到佢..之後我第33...彤第42.莊第51..我一開始諗..彤應該會係最有機果個..因為佢支野係flat既..咁禁岩果度個琴又係flat既..咁夾出黎咪岩岩好囉..正..咁我估計佢係5會點驚既..所以覺得佢最有機啦..好喇..而我呢..就超級驚..隻手變涷+梗..個心跳得勁勁勁勁快..真係驚到5知用咩黎形容...救命..之後好快就到左我喇..我行出去啦..勁驚..上到個台仲腳仔軟..噓..真冇用.之後呢...一上到去..諗起之前a sir同岩先係出面琴師同我講既野..叫我慢慢黎...我問心..我上到去..toun完音之後..我真係好定咁諗清楚成隻歌..先鞠躬開始..先叫佢彈..但係5知點解..一聽到佢彈第一個音..我個腦就乜都5記得哂..完全係全自動咁..隻手做緊咩..5知..個腦諗緊咩..乜都冇...之後去到第2句度..開始知道自己做緊乜喇..之後就定d..係咁同自己講::5好驚5好驚..驚就乜都冇..一定要好好睇睇咁吹哂佢就ok..我練左咁耐..都係為左上黎呢2分幾鐘..我5可以樣樣衰衰咁落番去!!""之後吹都ok既..氣呢個問題都ok..拍字ok.係個咀..有少少5聽話..走左2個音..人知常情..一吹錯自然就會驚..咁我一驚..就真係死ga喇..吹完之後..後悔爆...因為自己太驚喇..真係驚得很..我吹完之後都仲驚..之後出左去..叫叫跳跳左一陣..就好番d喇..之後呢..入番去..就到彤喇..我同佢講話::你同自己講...win同lost都5係一個問題..只要5好輸得樣衰;.就已經win左自己喇!!""點知..最估5到既.
就係連佢都會驚..不過又好難講既..話哂第一次..我比左咁多次..都係驚到腳軟啦..所以好正常既..不過彤佢吹得好牙..俾到人地感覺佢5會驚囉起馬..雖然係味佢吹錯左..但係..好過我喇真係..好快..就到莊喇..我地不嬲都話莊d係勁正既..個個都想要佢d聲..但期實點解大家同一個a sir..同一樣既單簧管..點解佢可以咁好聽呢??唔通個咀都關事??5緊要啦..之後估5到佢失左準..估5到佢會走音ga..莊吹完之後呢..好快就有結果lu...78.79x2.80..估5到我會係80果個..真係估5到我會係4個入面最高分果個..琴師同我講::如果牙..你5係走音同你咁驚.第2都有得你拎""我真係超後悔..不過算啦...彤講得岩...當中既過程係最重要既!!
| | 出爐時間︰2006-03-04 11:40 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 2006 年 2 月 28 日 星期二 |  |
|
...  | 今日..好悶牙..成日都係屋企...咩都冇做..因為琴日係家長日..所以今日放假囉..陰公..
悶到嘔電牙係屋企..做功課又5識..好累..之後自己整野俾自己食..好味..yumm~今日係咁
多咋..因為都冇咩做過野.所以就咁啦...88 | | 出爐時間︰2006-03-04 11:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ... | 93 | »
|