| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 3 月 8 日 星期三 |  |
|
| JUST LIKE THIS>.. | 今日..係李耀輝小朋友生日...祝佢生日快樂..快高長大..12歲仔LU...呵呵
今日..好悶..一早上EPA..之後上CL..CL又同A SIR嘈..佢真係丫..成日都要同我嘈ga borrrr..哼哼..氣憤!!唉..做咩今日咁多功課既??個家課日誌寫到冇得寫喇..成10幾樣..‘好彩5係all都係聽日交姐..不過5知做咩..最近5太鐘意做其他功課..但係就勁鐘意做數..好鐘意計數;..今日我有史以來.第一次做哂同岩哂a sir叫我做果d數..呵呵..雖然都係有d5識做..但係5急得既..呵呵...!!今日打住咁多先,.好累..
I WISH YOU CAN TRY YOUR BEST TO LEARN ENGLISH.AND I WILL TRY MY BEST TO LEARN MATHS ....
..最近LUNCH成日冇野食..個人成日胃痛..因為LUNCH冇訂飯..又冇食野..唉..5緊要啦..
| | 出爐時間︰2006-03-08 09:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 2006 年 3 月 7 日 星期二 |  |
|
| 悶 | 今日...um..如常都係咁..不過今日..本小姐遲到...唉..本身諗住時間岩岩好ga ma..點知今日早左山門..哼哼.,勁多人都好遲..連何仲君都係度..之後呢..周sir仲要話佢係特登即刻山門當遲到...哼哼.不過..好彩..係最後最後..俾周sir話完一大輪之後..佢話俾次機會我地..今次5當..聽日開始叫我地早d番..5想再見到我地跑跑跑飛飛飛..
之後..一開始..2堂eng..一開始都ok..之後好悶..愈黎愈悶..之後對ws..岩哂..冇得對..最後....訓左!!miss都冇理我..可能佢睇5到掛..之後maths..一開頭..超眼訓..但係諗諗下..我5聽會死..之後就死撐咁聽喇..聽聽下..明左..哈哈..卡卡..理解力真好.
之後小息..之後上中文..ok咁啦..and then hist..冇聽..之後pth悶到要吐..好彩好快lunch..有腸腸,,燒賣食..之後評估..中文..勁少..做完訓到死左都未打鐘..之後上班主任..講禮貌..呵呵〔談話有禮,溫文,有儀態〕正..!!之後放學..冇key..慘慘..之後..咁咁咁.... | | 出爐時間︰2006-03-07 08:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | ... | 93 | »
|