| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 3 月 6 日 星期一 |  |
|
| THE SWEET WITH A HOLE | 今日//UM.星期一..朝早未免會有d懶床..呵呵..所以都係爭扎左好耐先起身...一起身..突然好想食寶路糖糖..所以決定今日一定要買到先得..咁呢..就好似平時咁番學啦..因為今日去左搵糖糖.所以遲左..但最後都係買5到既..之後仲有幾分鐘..我地仲未見到學校..之後就跑跑跑..突然..有人話要飛馬路..我都好耐冇飛過喇..見到D車車左飛右飛.,.有D淆TIM..之但係望一望,..又差5多打鐘喇WOR..於是死就死..就飛飛飛飛飛..幾下就飛左過去喇..飛到過去..氣都未回..就俾人拉住係咁跑喇..嘩..真係嚇死人..好似拍戲咁..之後番到去..打哂鐘..但係都俾我入到..呵呵..
之後..UM..第一堂上MATHS..我決心咁今堂要俾心機聽..因為我5想5識A..我咁多科..差MATHS咋..如果MATHS我明的話..咁如無意外我都OK既..之後聽聽聽..都識..發現上堂聽書就得GA喇..呵呵..於是我立下決心..今日上咩堂都一定要專心..之後呢..上PHY WOR..心諗..死喇..呢2堂點專心牙...A SIR黎左之後..佢就開始講啦..開頭都專心既..但係真係5多想聽..因為佢把聲真的有點兒令人討厭..佢講書講到好似嘈交咁..之後我就係度玩數獨啦..轉下個腦仲好..之後玩完..就同敏傾計啦..之後計傾完喇..佢先一堂..之後就訓左覺喇..之後經過我一輪既抱頭大訓之後..就打鐘喇..呵呵...
之後呢..上MUS..又係悶..佢教果D野..我之前樂理都學過..唉...好心學校就5好教埋D咁既野啦..聽到個個都5明..冇人識..之後好肚餓..餓到死死下..個肚係咁講野..之後lunch冇飯食..落左去食餅餅頂住先..唉...真慘慘
之後放學..去左食m記..又食點姐..我差一張咋..不過..諗諗下..可能真係冇果一張..因為記得今朝何少話佢都係差果張..佢話佢上年都係差果張..可能真係冇咁好彩啦我..5緊要啦..之後係咁4圍搵有個圈既爆..the sweet with a hole..呵呵..正..搵左好耐..先俾我係一間鋪仔搵到...開心爆...
之後就番屋企喇..今日好累牙..><
| | 出爐時間︰2006-03-06 10:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 2006 年 3 月 5 日 星期日 |  |
|
| 無聊 | 今日..一早同老豆A媽出左去...本身諗住去沙田的..但係諗諗下一定會好多人..所以就冇去喇..點老公車左我地去香港仔食fishball..幾好味..不過又係多人..之後去左銅鑼灣無印..買野..正*
不過買5到筆袋..又5記得買紫色筆筆..慘慘...之後5點幾去左學琴...要報考試lu..好驚考5到..慘慘..唉..>,,<
最近愛上左隻歌...
歌名:My Love My Fate
歌手:衛蘭
專輯:My Love
曲:June 詞:林夕
My Love My Fate
You will fade away
以後隔天與地
I love I hate
I'll miss you always
我永遠亦愛你
太美好的東西 會走
還未愛夠了你 怎放手
從來不肯假想
失去你那感受
我這對腳 怎麼走
從來并未練習過溫柔
遲學你或已經沒法接受
]然後你會說
我跟她分左與右
誰希罕這種手拖手
My love my fate
You will fade away
再沒有戀愛味
I love I hate
I'll always be afraid
我要首先講聲 我走
還是愛到你說 請你走
如果講一聲
請照顧 我感受
我最怕你講出口
下次開心已要靠自己
下次頂多飾演好知己
其實再次見你
真需要 靠演技
也要你我好心地
My love my fate
You will fade away
過去當做看戲
世界當沒有你
Ooh...... | | 出爐時間︰2006-03-05 10:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | ... | 93 | »
|