| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 2 月 5 日 星期日 |  |
|
呵呵呵..食菜菜..  | 食盆菜>v<*
今日...一早去左青龍頭拜神...唉..小妹我今年犯太歲..真慘慘..又犯..之後去到就開始拜啦..拜拜拜,,又燒燒燒..之後大表姐都黎左..佢又係犯太歲wor..呵呵..一齊拜拜..之後呢就去左同姑姐. uncle lee
..同埋大表姐飲荼..一行12人..真熱閙呢..之後飲完之後我就去左元朗還碟..之後又借左3隻..聽日又要去還..有點累呢.之後去左買吉碟.番屋企再做盜版.呵呵.我屋企d碟多到可以賣喇...卡卡∼
之後.今日屋企夜晚食盆菜..6點幾..2表姐黎埋..勁多人囉屋企..呵呵..之後去左拎盆菜..到左食果時..成屋人企哂係後花園//呵呵/冇計啦..小妹屋企細..冇咁大張台台同咁多chairrrss呵..之後我好快手咁食完喇..因為5想食ma..又要企係度食..咁煩煩wor..之後就番入房喇..\
11點幾..就要上床準備訓覺豬lu..因為事關聽日要番學ma..呵呵..咁我就上左床啦..但係因為我仲未做哂d 數學功課.有d擔心..訓5到tim..之後就決定做埋佢先啦..咁之但係呢..我又5識做wor..咁就唯有打電話問人啦..之後一路講我就一路寫..但因為我係張床度寫既關係..就寫到十分之樣衰..出哂界咁囉..呵呵..之後做左一陣..就做完lu..咁呢..12點幾喇wor..咁又訓5到啦..又傾電話wor..呵呵..快但係俾人話我5訓.><...呵呵呵..會生子宮頸癌..之後就訓左lu...卡∼
| | 出爐時間︰2006-02-06 10:28 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 2006 年 2 月 4 日 星期六 |  |
|
| ... | 今日..又去睇戲..正爆..不過今次係3人行... 講番琴晚先..嘩..琴日牙..我係咁俾d蚊咬,..咬到醒左..救命..好耐冇試過咁樣喇..咬到成身都係..唉..之後呢..4點幾咬醒左..之後訓5番..之後打俾人..呵呵..多謝你陪我傾ya..>3<啜啜.. 講番今日套戲啦..睇左賊壇新人王..ok好睇,,最得意係個細路..講果d工人話..呵呵..又幾似..正爆..之後呢..就去左陪春行街..係新元中..行到去元朗廣場..之後呢..佢又想買袋wor..但係又choose5到wor..跟住又問係咁問我wor..俾左意見佢又嘈wor..真係想打把佢..呵呵..之後佢就走左.都係冇買到..我地就去左食野..食完野..諗住行去西鐵站坐車車啦..上到去天橋..嘩.樓下發生踫踫車事件..好多人睇..我本身就好開心咁行左去睇既..話哂咁大個女都未試過現在睇車禍ma..呵呵..點知行到去..車..少少野..撞到少少咋..淨係見到有個同我差5多大既男仔好似有dd受傷咁囉..超超..失望..諗住可以睇人橫c街頭.血肉橫飛ga ma..失望..真的失望.. 好啦..今日打住咁多先,.就係咁啦..呵呵..8
求讓我用百倍溫柔|||[留住你]﹏.,))我願意〝無限遷就//\!`*都不想你遠走﹍●]]' | | 出爐時間︰2006-02-04 09:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | ... | 93 | »
|