| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 2 月 3 日 星期五 |  |
|
睇戲..  | 今日..一早起身..去左睇春田花花同學會,,,呵呵..開頭幾好笑得..不過愈睇愈悶..仲有D95搭8...想睇魔幻王國,..可惜冇人同我睇..唉..之後都冇乜野...KAKA落左元朗..去左拎卡..之後有人5開心囉..要TUM..卡卡..小朋友小朋友...之後我好成功咁令到佢破淚為笑..呵呵..""你5好5開心啦..你信我!*""
我們是快樂的兒童
我們天天一起歌唱
我們在學習
我們在成長
我們是春天天的花..
我們是未來的主人翁
我們是社會的棟樑
校長你好嗎??
老師你好嗎??
我們天天問候你
| | 出爐時間︰2006-02-03 11:51 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 1 月 29 日 星期日 |  |
|
| 什麼 | 今日..一早起身.6點幾..好彩有人叫咋..如果5係一定起5到姐...之後就執好哂d野..準備出發喇.!!7點半..就出去lu..大年初一..今日冇得洗頭..有點兒雞..而且空氣有點兒涷..之後呢..就搭的士出左尖沙咀..之後..上船..因為冇機位..所以要坐船去澳門搭飛機..真係陰公..上到船..超級暈船浪...想嘔想嘔//想死想死..坐左個幾鐘..就到左澳門喇..之後坐的的去飛機場喇...呵呵呵
因為時間關係..遲d再打埋佢 | | 出爐時間︰2006-01-30 04:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | ... | 93 | »
|