| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 1 月 28 日 星期六 |  |
|
| 悶的一天ya | 今日..冇乜野做..成11點先起身..呵呵..
之後呢..就出左旺角幫媽媽拎d野..之後就番左屋企lu..
之後呢..就好悶..悶悶悶悶.悶悶悶悶左成個下午.
岩岩食完飯.,.睇10大中文金曲...
無lai又拎..佢今年拎左好多獎獎ya...呵呵
估5到"他約我去迪迪尼"都會拎獎..憎*
童話拎獎...正*
老鼠愛大米又拎,..正爆*
呵呵...呵呵呵呵..
最後仲有好多歌歌..好好聽..
每天愛你多一些.愛在深秋.C子山下. 特別的愛給特別的你.敢愛敢做
我願變成童話裡
你愛的那個天使
張開雙手 變成翅膀守護你
你要相信 相信我們會像童話故事裡
幸福和快樂是結局
愛情理想會實現
我會加倍努力好好對你永遠不改變
不管路有多么遠
一定會讓它實現
我會親親在你耳邊對你說
我愛你愛著你
就像老鼠愛大米
不管有多少風雨我都會依然陪著你
我想你想著你
不管有多么的苦
只要能讓你開心我什么都願意
執迷不悔
一聲你願意 一聲我樂意
愛意永不會停止
[['呵呵..連你媽都咁講......卡卡卡...嘩嘩嘩.卡卡卡--**
| | 出爐時間︰2006-01-28 08:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| ..正* | 今日..同聰出左尖咀拎卡..去到尖咀..又一次行錯路..不過5緊啦..成日都係咁..呵呵..好彩後都搵到間銀行...好快就拎完喇..之後就想搵野食..點知有人想食大排擋..諗到傻先諗到邊度有..之後就諗行去啦..點知又行錯路..幾經辛苦先行到牙...食完野..之後就去左旺角行街....開頭去到新
之城都冇乜人..幾好幾好..不過點知之後過到旺中就超多人..氣都透5到..之後就快快趣買左條褲就走人....呵呵...番屋企要大掃除....要幫梳化洗白白
之後2個人傻下傻下行黎行去..諗住行去花園街..點知行左去波鞋街..之後打俾老豆問下佢點行啦..佢就話係反方向WOR..吹脤...BIIIIII~~之後行左好耐..終於行到去花園街喇..又係超多人wor.
噓..之後行啦..行左好耐..睇左好耐..都係睇5岩...之後是但就買左件33喇..呵呵..之後又去左朗豪坊...入到寺..4周都係電梯...上牙上牙..成10幾層..wow..正..之後上到最高就一層層咁行番落黎喇...超多樓梯..好多洗手間..好多仔等女...=0=
之後行完朗豪坊..成5點lu..就諗住番屋企喇..因為大家都要番去食飯... 食完飯之後..9點幾..出左去行花市..呵呵...3人行...嘩..出到去都大風..涷涷地..不過行到入去花市就冇咁涷..因為多人ya ma...之後就行啦..行行下..見到好多18鄉人仔..不過都5識既..呵再行下...有d想食野...見個花市又冇乜野行..咪諗住去食糖水囉..行行下..見到張寶shan...見佢條仔...e..有d出呼意料...5令仔的...o..之後去到..超多人...5想排..就諗住去第2間啦..諗諗下..應該間間都係咁多人ga喇..咁岩付近有間m記..就去左食喇...呵呵.之後又見到牙晶...我地個m記...一食..食左成個鐘雪糕..化卡~..之後就12點半喇..諗住一齊去搭西鐵番屋企啦..點知..去到見
到個職員...佢話俾我地知...冇車車坐喇..最後一班都開左..果時我同春春o哂咀..開始擔心.....因為我同佢冇車..我地可以叫我老豆or佢老豆a哥出黎車...但係佢點算呢..點知..佢仲好開心...比之前仲開心..仲識笑...噓..救命...之後..即落去輕鐵站啦...好彩..仲有最後一班761...仲有5
分鐘就開..好彩趕到...呼...之後等佢上左車...我同春春就行左番花市lu..因為我老豆仲係果度.咁就叫佢車喇...呵..番到屋企..好累...訓覺豬一0一
不要呷醋..
扣過手指.. | | 出爐時間︰2006-01-28 07:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | ... | 93 | »
|