[[____S!U Yo'S DIARY+**''
如果用1把刀,輕輕割在手腕
讓血和痛溢出來
讓愛你的心.隨著血流走.
那麼.愛你的感覺會不會減少?
愛你的程度,連我自己也嚇了1跳!
siuyo
暱稱: suiyo**]]
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
7月10
又俾人tag左-,-
俾人tag左..
累死死
momo
文章分類
全部 (186)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 186
留言總數: 37
今日人氣: 46
累積人氣: 3071
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 1 月 28 日  星期六晴天
悶的一天ya

    今日..冇乜野做..成11點先起身..呵呵..
 之後呢..就出左旺角幫媽媽拎d野..之後就番左屋企lu..
    之後呢..就好悶..悶悶悶悶.悶悶悶悶左成個下午.
 岩岩食完飯.,.睇10大中文金曲...
 無lai又拎..佢今年拎左好多獎獎ya...呵呵
   估5到"他約我去迪迪尼"都會拎獎..憎*
 童話拎獎...正*
 老鼠愛大米又拎,..正爆*
   呵呵...呵呵呵呵.. 
   最後仲有好多歌歌..好好聽..
   每天愛你多一些.愛在深秋.C子山下. 特別的愛給特別的你.敢愛敢做
  
  

   我願變成童話裡
 你愛的那個天使
 張開雙手 變成翅膀守護你
 你要相信 相信我們會像童話故事裡
 幸福和快樂是結局


愛情理想會實現
我會加倍努力好好對你永遠不改變
不管路有多么遠
一定會讓它實現
我會親親在你耳邊對你說
我愛你愛著你
就像老鼠愛大米
不管有多少風雨我都會依然陪著你
我想你想著你
不管有多么的苦
只要能讓你開心我什么都願意


執迷不悔

一聲你願意 一聲我樂意
愛意永不會停止

[['呵呵..連你媽都咁講......卡卡卡...嘩嘩嘩.卡卡卡--**

出爐時間2006-01-28 08:44 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
..正*

   今日..同聰出左尖咀拎卡..去到尖咀..又一次行錯路..不過5緊啦..成日都係咁..呵呵..好彩後都搵到間銀行...好快就拎完喇..之後就想搵野食..點知有人想食大排擋..諗到傻先諗到邊度有..之後就諗行去啦..點知又行錯路..幾經辛苦先行到牙...食完野..之後就去左旺角行街....開頭去到新
之城都冇乜人..幾好幾好..不過點知之後過到旺中就超多人..氣都透5到..之後就快快趣買左條褲就走人....呵呵...番屋企要大掃除....要幫梳化洗白白
   之後2個人傻下傻下行黎行去..諗住行去花園街..點知行左去波鞋街..之後打俾老豆問下佢點行啦..佢就話係反方向WOR..吹脤...BIIIIII~~之後行左好耐..終於行到去花園街喇..又係超多人wor.
噓..之後行啦..行左好耐..睇左好耐..都係睇5岩...之後是但就買左件33喇..呵呵..之後又去左朗豪坊...入到寺..4周都係電梯...上牙上牙..成10幾層..wow..正..之後上到最高就一層層咁行番落黎喇...超多樓梯..好多洗手間..好多仔等女...=0=
   之後行完朗豪坊..成5點lu..就諗住番屋企喇..因為大家都要番去食飯... 食完飯之後..9點幾..出左去行花市..呵呵...3人行...嘩..出到去都大
風..涷涷地..不過行到入去花市就冇咁涷..因為多人ya ma...之後就行啦..行行下..見到好多18鄉人仔..不過都5識既..呵再行下...有d想食野...見個花市又冇乜野行..咪諗住去食糖水囉..行行下..見到張寶shan...見佢條仔...e..有d出呼意料...5令仔的...o..之後去到..超多人...5想排..就諗住去第2間啦..諗諗下..應該間間都係咁多人ga喇..咁岩付近有間m記..就去左食喇...呵呵.之後又見到牙晶...我地個m記...一食..食左成個鐘雪糕..化卡~..之後就12點半喇..諗住一齊去搭西鐵番屋企啦..點知..去到見
到個職員...佢話俾我地知...冇車車坐喇..最後一班都開左..果時我同春春o哂咀..開始擔心.....因為我同佢冇車..我地可以叫我老豆or佢老豆a哥出黎車...但係佢點算呢..點知..佢仲好開心...比之前仲開心..仲識笑...噓..救命...之後..即落去輕鐵站啦...好彩..仲有最後一班761...仲有5
分鐘就開..好彩趕到...呼...之後等佢上左車...我同春春就行左番花市lu..因為我老豆仲係果度.咁就叫佢車喇...呵..番到屋企..好累...訓覺豬一0一

 

不要呷醋..
扣過手指..

出爐時間2006-01-28 07:53 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]