| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 2 月 16 日 星期四 |  |
|
牙醫  | 今日..
睇牙醫.
關世傑.
搵笨的.
16歲.
做手術.
20萬.
上羅c?
| | 出爐時間︰2006-02-17 11:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 2 月 14 日 星期二 |  |
|
2月14..  | 今日係2月14.情人節
願天下有情人者終成暮屬.冇既.早日搵到個好伴侶
唉..我好耐冇打日記喇...呢個日記就黎變哂之蛛網喇..等我今日打下啦...
琴晚..又再一次訓左...真魚..又俾人話..
今日一早去左天悅..等人..等左好耐好耐好耐好耐好耐好耐好耐好耐好耐同好耐...期實等左3分鐘姐..呵呵..之後呢就去左頌富買包包..之後就買左2個..因為我早餐都未食..之後諗住一路行一路食啦..點知行行下..食食下..又落大雨wor..憎**好彩我今日醒..有bring庶姐..如果5係一定成隻濕水馬嬲咁..呵呵.之後..就好快咁番到學校喇..今日早左番到去..聽日要遲番d先得..之後就上堂啦..一早就上eng..又係miss cheung.,.佢講得鬼死咁快..鬼聽咩..成堂就係度抄抄抄...之後就係度上maths啦..我又完全5明a sir up咩喇...我諗我真係要d時間去消化一下...好快就會明ga喇..呵呵..之後小息..同敏落左去..之後就去左借書..之後5開心...之後就上中文..hist同pth喇..上世史果時.因為心時5好..之後就.訓左...但係好彩a sir5知姐..呵呵..我識隱形...卡卡..之ft..eng評估...ok咁啦..不過又係後悔冇溫書..卡卡..之後上班主任啦..勁悶囉...完全5好玩..又要分什麼組...媽媽的...之後放學啦..好多好多人..之後去左學琴..就係咁喇..
我個電話今日神左...thx聰借左個電話俾我..不過你冇電話真係好5方使喔..!! | | 出爐時間︰2006-02-14 11:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | ... | 93 | »
|