| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 3 月 20 日 星期一 |  |
|
| 搵笨的綵排 | | 今日..好悶悶悶悶悶牙..一早上epa..之後電腦..呢d5多打啦..因而今朝打左喇..呵..之後呢就上LE..睇片..講升中4果d野.唉..佢愈講我就愈驚升5到...雖然應該5會..但係始終都係驚自己5得..之後"跳跳掂"我估自己得1.5ga咋..呵呵..個個都估自己咁高..一陣5得咪好魚皮??呵呵..之後上eng..ok啦..都學左d生字仔..幾好幾好..之後上maths 同geog..maths都冇乜野既..抄數做數咁囉..之後上地理..真係悶到死喇..分組討論..仲死...我同lamm同敏and 慰一組.wow..敏傻下傻下咁啦..我同慰就係咁講..lamm就係咁寫..之後lamm好搞野..講句咩..好似帶小朋友咁..呵呵..笑死左..之後放學之前miss鄭派左好多野俾我地做..真係冇陰公囉...唉...之後又鬼死咁耐先放..搞到我幾遲先落到去丫..之後落到去又俾張作儀點黎點去..唉..真慘慘..之後綵排綵左2次..成3個鐘..陰公..7點幾先放得..仲慘過番工...番工都仲話有錢收,,我地呢d冇的...噓..總之今日就好累啦.呵呵..
| | 出爐時間︰2006-03-20 09:59 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 上cl堂... | 哈哈..今日..又要番學lu..e+上緊電腦堂...有"耳洞”用...聽歌歌//正...呵呵..不過就慢左d..卡卡..岩先epa小測..我都係番到去先知..wow..上到去仲要罰企..嗚嗚..之後好快咁溫左一陣..好彩都合格/...嘰嘰 | | 出爐時間︰2006-03-20 09:49 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | ... | 93 | »
|