| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 3 月 19 日 星期日 |  |
|
| 沙灘** | | 今日.一早醒左..6點06分..之後再訓..8點06分又醒..之後10點06再醒..醒親都係06分..woww.之後出左去飲荼..第一次去Four Seasons H..感覺幾好..5錯5錯..跟住見到有人結婚..好幸福唷..希望我大個都可以好似佢咁樣...嘰嘰..之後就同娃娃(表妹)去左沙灘...佢好得意牙..嘰嘰...之後就番到黎LU..
| | 出爐時間︰2006-03-19 10:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 2006 年 3 月 17 日 星期五 |  |
|
| xyzzz | 陳乜晶小姐::
期實呢..本身我地都5想話你.嘈你既.??..你同聰講你5鐘意我..5gur我..我都算喇..冇諗過要做d咩...之前你係咁同聰sd sms都算喇..sd d咩.講d咩.我都由佢喇.你地sd 呢d野係好正常ma..可???係我怪錯你ma..可??真係對5住喇.
之但係呢..你就5知痴左邊條根..冇啦啦同聰講話我.彤.莊要嘈你囉...我想問喇..我地幾時話要嘈你牙..你邊隻豬or邊隻曚豬眼睇到牙??5該你5好係度亂up24囉..冇人話過要嘈你..e+..5妥你..係因為你屈我地囉..冇啦啦話我地嘈..你冇野牙..好似係你想嘈多d囉..仲有牙...借問聲..5知係咪呢..發生什麼野..包括做緊咩.5鐘意d咩.5開心.做咩5開心.都要好主動咁話俾d fd聽呢..如果我個個fd都係咁既話..我咪好5得閒??就算當你係喇..咁我同你fd.又5見你第一時間話俾我聽??5見你連訓都要話俾我知..??
5該你呢..搞清楚d野先話俾你d fd知囉.5好是但聽到d野就當係囉..人地叫cheapboo.你又叫??你自己要cheap係你自己既事.5好屈人地話你cheap..我呢..就5鐘意話d豬cheap既..平時同fd玩下冇所謂..所以呢..你好搞清楚喇.如果5係..一陣我又俾人屈我話人cheap牙..咁就廢事啦.仲有牙..你自己做出黎既野..自己好補番.如果5係5好怪人地5講道理...一陣人地以為我地3個呢..周街嘈人囉..期實就係因為有d人自己係度亂up野.你影響自己個人格好啦..5好影響人地囉..你自己個格5緊要..人地果d好緊要ga..人地果d格呢..係人格..你果d係咩.你果d叫賤格..晝公仔5洗晝出黎昸.....我地為左5想有d人係度再周街亂up呢..所以都係搞清楚好d..明無?? | | 出爐時間︰2006-03-17 08:21 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | ... | 93 | »
|