| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 3 月 23 日 星期四 |  |
|
wwwwooowww  | 今日..係我校10歲既生日喔..仲有係我朋友仔興奮的生日..同佢地講聲happy birthday先!
今日..比預期早左番到去..之後就開野..落禮堂..之後又綵排..唉..都5知佢綵咁多次黎做咩..講真..真係有意外既..綵幾多次都冇用..都係會發生ga啦!!之後miss話個典禮10點半先開始..我都預左5會咁早ga喇..但係冇諗過會10點幾囉..諗住9點ma...之後點知有條人仔佢遲到囉..仲要係主禮人..唉..大人物係要遲下到先有型既..搞到我地成班人等左半個鐘..係等既期間..悶到嘔囉..唉...本身好早入黎既人..都開始5耐煩喇..佢地開始用傾計黎表示不滿,,之後成11點條人先黎到..之後就開始喇...呵呵..之後我就吹進場啦..幾驚又吹5出聲牙..因為今朝綵排果時我實到太樣衰了..好彩..正式果時都好好睇睇...呵呵..發現今日天公不造美..下起雨雨來!!之後好快又表演喇..吹seagate..之後呢好快就完左lu..但係吹完都未有得走..因為要等d嘉賓走左先wor∼∼唉..之後唯有等啦.次後就到我地可以走啦..點知我走果時...仲落緊雨..都5知點走!!搞到淋濕濕..嗚嗚
之後就番屋企lu....!!><
呵呵...大難忍主意...聽你的就對了??卡卡卡
| | 出爐時間︰2006-03-23 09:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 3 月 21 日 星期二 |  |
|
又一日...  | 今日.....
1.boi小測..ok識..
2&3..中文..悶死左...仲要抄書..譯文譯到手爛
4..maths..5記得左住左d咩..>v<
5&6..派bci..不開心..佢竟然dush5俾我分..哼..又係佢自己咁教既..搞到我同老豆錯左..哼哼!憎死佢
7&8..空堂..蔡sir代..冇野做..睇書..呵呵
放學後..悶.傻.癲
唉..聽日又要一大清早番去綵排..真係慘..仲要綵成日..一定悶死..我計過喇..我要悶4分之3既時間...真係陰公囉...唉.... | | 出爐時間︰2006-03-21 09:59 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 93 | »
|