| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 4 月 1 日 星期六 |  |
|
有感而發..  |
4月1///愚人節..冇玩人.亦冇俾人玩..平安渡過∼^.^V'
=我要努力讀書..我想..我能做的..只有這樣..而這.便是對你們最大的回報...
從小到大..我都是這樣...野野蠻蠻的...可是.我十分羨慕有兄弟姊妹的任何一個人.
我覺得..有兄弟姊妹是一件十分開心的事..雖然常會吵吵閙閙..但長大後.便會懂性**=
| | 出爐時間︰2006-04-02 06:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 3 月 31 日 星期五 |  |
|
0.0  | 好耐冇打日記lu...因為都冇乜野發生..日日做既野都係差不多..不過今個星期好多小測..溫書溫到傻傻地..遲d仲要去拔尖eng..唉..都5知做咩要搵我黎拔...搵d英文5係咁好既去教好d仲好啦...仲話咩要拔d去考果個什麼什麼試..車..個個都係咁考ga啦..拔完又點wor..考100分咩..加上牙. 之前去過拔...學完d野都冇用...考試同學果d完全係兩馬子的事情..噓..!!OMG!
之後...今個星期有CHIN同ENG既DICT啦..又有CHEM.PHY.同MATHS既TEST啦..又有HIST既問書啦...溫到死死死..CHING同ENG既DINT好彩都背得切..叫做不過不失咁啦..不過CHIN DICT果一個字錯得有D5抵囉..成日都係寫撩左少少咁多多佢就要扣分..扣分都5係一個問題..5分.算!!但係要改10次先煩MA..
跟住CHEM個小測都OK..不過差埋D好5抵既野..差3個元素ENG名調轉左..咁就扣左3分..5抵5抵!!PHY個TEST..明顯係5做錯野..唉..算啦..怪自己冇溫度..應該都5會高分GA喇..HIST個問題...問左4次..陰公..MATHS個TEST..應該得5分....!!
唉....人生苦短!!感慨中..... | | 出爐時間︰2006-04-02 06:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ... | 93 | »
|