| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 3 月 27 日 星期一 |  |
|
| 背書書... | | 今日..um...要chin dict..點知我果日5記得拎本書番屋企..所以搞到今朝番去先有得背..救命!!.勁多..又撓口..又難讀..好多什麼什麼也也呼呼果d..噓..好難..之後好彩我都好快背左..之後就上堂啦..之後就放學先dict wor..浪費我d時間..之後dict完仲要對評估..之後冇去到band..我覺得期實我都5重要啦..之前校慶同小6就話搵d人番黎扮下多人咁..e+都完哂啦..有冇我係度都冇所謂..反正我去到都係吹果d配樂ga姐...無關痛癢的..多我一個5多..少我一個5少..講真..我咁耐都係咁..好似冇咩歌係吹過d好聽既..大部分都係d簡簡單單既野..講真..我下年都5知會5會係度啦.e+ d人個個都咁勁..abcde班既人都係差5多咁..miss話就話咁多年b班d人會升到..咁又點丫...今時5同往日喇..何況e+ d人咁勁..miss果日仲要我地5好咁樣衰..讀b班都升5到..大佬..你估我地5想讀咩..差1分平均都差成幾十名..好似我之前係鐘聲咁..平均分90幾..我都仲係考緊全班30..全級都係30幾..點讀牙叫人..雖然我之前5係叻..但係都會有壓力既..今次呢個測驗..我都5知點死..我有預感今次會好似第一次測驗咁..唉..好慘..!!
| | 出爐時間︰2006-03-27 10:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 3 月 24 日 星期五 |  |
|
YEAHHHHHH!!  | UM...24號..5係好記得做左D咩..小6訪校...落雨..悶...都係咁啦..
多謝聰送KERORO俾我..好鐘意牙!!>3<...雖然俾我踢爆左...知道你無耐..呵呵..不過5緊要啦,,早D送一樣姐!
YEAH!!YEAH!!YEAHH!!! | | 出爐時間︰2006-03-25 07:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ... | 93 | »
|