[[____S!U Yo'S DIARY+**''
如果用1把刀,輕輕割在手腕
讓血和痛溢出來
讓愛你的心.隨著血流走.
那麼.愛你的感覺會不會減少?
愛你的程度,連我自己也嚇了1跳!
siuyo
暱稱: suiyo**]]
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
7月10
又俾人tag左-,-
俾人tag左..
累死死
momo
文章分類
全部 (186)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 186
留言總數: 37
今日人氣: 9
累積人氣: 3093
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 3 月 27 日  星期一晴天
背書書...
今日..um...要chin dict..點知我果日5記得拎本書番屋企..所以搞到今朝番去先有得背..救命!!.勁多..又撓口..又難讀..好多什麼什麼也也呼呼果d..噓..好難..之後好彩我都好快背左..之後就上堂啦..之後就放學先dict wor..浪費我d時間..之後dict完仲要對評估..之後冇去到band..我覺得期實我都5重要啦..之前校慶同小6就話搵d人番黎扮下多人咁..e+都完哂啦..有冇我係度都冇所謂..反正我去到都係吹果d配樂ga姐...無關痛癢的..多我一個5多..少我一個5少..講真..我咁耐都係咁..好似冇咩歌係吹過d好聽既..大部分都係d簡簡單單既野..講真..我下年都5知會5會係度啦.e+ d人個個都咁勁..abcde班既人都係差5多咁..miss話就話咁多年b班d人會升到..咁又點丫...今時5同往日喇..何況e+ d人咁勁..miss果日仲要我地5好咁樣衰..讀b班都升5到..大佬..你估我地5想讀咩..差1分平均都差成幾十名..好似我之前係鐘聲咁..平均分90幾..我都仲係考緊全班30..全級都係30幾..點讀牙叫人..雖然我之前5係叻..但係都會有壓力既..今次呢個測驗..我都5知點死..我有預感今次會好似第一次測驗咁..唉..好慘..!!
出爐時間2006-03-27 10:13 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 3 月 24 日  星期五陰天
YEAHHHHHH!! 愉快
   UM...24號..5係好記得做左D咩..小6訪校...落雨..悶...都係咁啦..



多謝聰送KERORO俾我..好鐘意牙!!>3<...雖然俾我踢爆左...知道你無耐..呵呵..不過5緊要啦,,早D送一樣姐!
YEAH!!YEAH!!YEAHH!!!
出爐時間2006-03-25 07:47 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]