| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 2 月 21 日 星期二 |  |
|
哼哼哼  | 今日..遲左少系出門口..之後趕到死..仲差D遲到..好彩我地跑番去咋..如果5係遲到就5好啦..之後第一堂係中文..又係悶啦..之後2堂ENG..都OK..小息之後CHEM..今次係最好玩果堂喇..因為上左去做實驗..5洗係班房悶..真係正..如果5係一定訓左姐..做實驗都好玩..不過真係有D危險..同埋發生左D5開心既野..SOR牙!!冇下次..一定一定....5好嬲..><..之後上MATHS..分組..完全冇心情彩佢..佢有佢分..我有我坐係度..之後食飯..都係咁啦..小息果時..無奈囉..冇啦啦俾人話..之後去左還書..唉..最後上家政..媽牙..抄生字..D生字真係頂佢5順..都5知係咪佢自己譯既..什麼什麼WOK.WOK CHAAN..救命..大家估5估到係咩呢...真係笑死人..5知D外國人聽5聽得明呢..呵呵..同外國人講::I WANT A WOK CHAAN,PLEASE!!
KAKAAA..笑爆咀...怒我見識少...
之後放學...唉唉唉...後味先知今日要練野..我真係完全5知..當小彤問我果時..真係O哂..完全:下!咁樣囉..媽的..之後都係咁啦...今日打住咁多先啦..再見!!
:老豆我再有咩不測.我一定5放過你..!!
| | 出爐時間︰2006-02-21 10:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 2006 年 2 月 20 日 星期一 |  |
|
悶  | 今日.//day4..一早又上2堂中文..嘔血..真係悶死喇..之後上eng..默書..我都係番到去先記得..陰公..之後用左早會果後時間溫,..係咁溫係咁溫..勁多..串到傻..之後好彩都識..好彩UNSEEN5難姐..之後就小息啦..係班房heaaaa左一陣..之後落左去買糖..最近愛上食糖,.,之後..上中史..再上va.
好白痴囉..又係度剪剪貼貼..食屎的..做埋d小學生野..勁煩..之後我是是但但咁剪左d野痴上去就得喇..太好..呵呵..lunch之後..上世史同maths..2堂d人好似死哂咁..個個都訓哂..超搞笑..ho sir都冇閙我地..由我地訓..之後上maths..崔sir問我地係咪好累..之後就好快咁講完書..就俾我地做自己野..即係俾我地訓啦..呵呵..訓左一陣...太好了..精神番..
之後放左學..係班房執野..好多垃圾..之後執完..就諗住去練band 啦..之後落到2樓..啤梨話4:30先落去禮堂..之後我就5知點好喇..之後見到霞..咪諗住一齊落去坐下囉..之後佢就食野啦..我就係度食糖喇..太好味喇..呵呵..之後食到4點7..諗住上番去拎野吹啦..但係諗諗下..今日小彤同莊都去..我去黎都冇用啦..我只係係佢地5黎既時候出現既姐..因為..係囉..於是..我又係度坐喇..霞就上番去搵豬女啦..我就坐坐坐..諗住走既時候..又俾我見到霞..之後佢問我去邊..我就話去買糖食..之後佢就話一齊啦..咁冇所謂..反正我都冇人陪..之後我地就去左買啦..行行行..最近又愛上左食古古力..唉./.死啦..食咁多sweet既野..會爛牙的..慘..
買完糖之後..我就悶啦..冇耐就番左屋企lu..之後就彈琴..食飯..之後就打日記喇..悶*** | | 出爐時間︰2006-02-20 07:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | ... | 93 | »
|