[[____S!U Yo'S DIARY+**''
如果用1把刀,輕輕割在手腕
讓血和痛溢出來
讓愛你的心.隨著血流走.
那麼.愛你的感覺會不會減少?
愛你的程度,連我自己也嚇了1跳!
siuyo
暱稱: suiyo**]]
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
7月10
又俾人tag左-,-
俾人tag左..
累死死
momo
文章分類
全部 (186)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 186
留言總數: 37
今日人氣: 37
累積人氣: 3062
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 2 月 18 日  星期六雨天
累死了 愉快

  今日..一早同媽媽出左去香港站check-in..冇計啦..佢今日要去5知邊度做野ma..呵..之後我就去左佢公司坐啦..坐左一陣..幫佢手做左d野之後就可以放工lu.之後我地去尖咀..買左個袋.不過俾a媽拎左去用.冇緊要啦..反正佢俾錢既;...之後又去左mk..去行左一陣,..之後媽就話要起行去機場lu..之後我就好乖咁自己坐車車番屋企喇..

  番到屋企..老豆仲未番..之後我見仲有冒間就拎埋d野去俾聰啦..冇計啦..要做ma..呵..之後呢就去左江沮..不過一上西鐵就落大雨...去到樂湖果時都好d..冇咩雨..之後我地就123衝!咁走左去北江..呵呵..走得快..好世界..我地都冇咩點濕到..之後又食膠袋面..5知做咩最近食上引..成日都好想食..呵呵..之場呢..wowwwwwwwwww見到d野...俾我估中左..小yo既第6感又再一次靈中!!yeahhh!!都幾好...5錯!

  之後呢我地就行去西鐵站啦..之後我就坐車車番屋企喇..之後呢就同老豆同埋uncle ng一家.去左荃灣食野..佢地本身話元朗ga..點知愈講愈遠..哼..搞到我勁夜先番屋企..勁累囉..><番到屋企之後都冇乜野做喇..沖涼.覺豬..!!

出爐時間2006-02-19 10:15 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 2 月 17 日  星期五晴天
呵呵 開心

                                                                        鑑定結果
                                                                     您的精神年齡23歲
                                                                                      與您實際年齡差9歲
                                                                           幼稚度56%
                                                                                 成熟度46%
                                                                                         老化度19%
                                                 htt
p://myweb.hinet.net/home1/hyc/year/year.htm

今日遲左一班西鐵.
搞到坐5到706,要坐751
之後係頌富落..行番去買包..
之後見到陳晶LAI同陳晶WAI...
乜佢地5住天恆GA咩??
咁早黎呢度做乜??
之後就番學喇@@

早會果時...
MISS 鄭派點條.
即係家長日拎獎果D呢.噓
.當佢叫到某某果時..我
同陳LAI都O左咀..
估5到會係佢拎囉..冇可能..
  

之後上ENG.CHIN同EPA
連續3日上EPA喇..悶到嘔...
之後呢就小息啦...
咁小息就去左買水.
之後就上左1樓喇..
之後打鐘就番班房..

小息之呢就地理啦..
又係悶既..
平時都好多人訓GA喇.
今日仲要睇片..
仲5個個訓哂!?
  

之後呢..就上pe喇..
wowo...超涷..
5想換33..
之後著左件好大好大好大既社3
..真係慘..之後考打波波..
2個都5中..慘..
2個都係差少少..
掂到個野之後又彈番出黎..
不過5緊要啦..唉..
之後呢.都係好悶好悶..
崔SIR冇番..
咁又冇左2堂MATHS
成2堂都係度整POSTER
真好..5洗留低做..正**
  

到左放學..
去左銀座買筆..
行錯左..行完呢邊就行去果邊
之後又行番黎呢邊..真係丫..
今日俾我拎左喇!!
不過係鴨黎既..不過5緊啦..照殺!!!
我一定要拎哂咁多隻!!哼哼...
 

出爐時間2006-02-17 11:07 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]