| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 1 月 12 日 星期四 |  |
|
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
| | 出爐時間︰2006-01-12 05:24 PM |
| 2006 年 1 月 11 日 星期三 |  |
|
| woww.. | 今日個人好眼訓呀..因為琴日都冇乜點訓,....
今日..考中作.中聽.VA同電腦..都ok既..中作.有3個可以choose.."看病記","放學途中".同一篇議論..我本身諗住作議論ga..但係點知..我覺得自己未訓醒.係5會作得好..所以都係寫番舒情好d..最後.作《放學途中》我用左另一面去諗..5係作好simple果d什麼什麼放學見到個人點點點..幫佢之後點點點咁樣..我只係將我平時放學既程序同埋見到既野..講一次..都有850字.不過咁樣作5知會5會簡單左d.俾人扣分or話我離題.....>"<不過由佢啦..都作左..之後電腦..都ok...最後VA就...出左少少問題...就係..我跟本5知自己想晝d乜..淨係晝左一堆又一堆既野係張野度..唉.=w=
放左學之後..冇乜野做....後味就番屋企喇...番到屋企...發現隻腳爆爆地..死喇..真係慘慘..我擦左好多野ga喇...都5知點解仲會咁..唉..
之後e+見悶悶咪打日記囉..廢事一陣又冇時間打5到..我今晚會再整令d個日記佢既>v< | | 出爐時間︰2006-01-11 05:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | ... | 93 | »
|