| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 12 月 12 日 星期一 |  |
|
| ?? | 今日..冇咩特別..小彤冇番學..自己一個.悶到嘔..∼
今日番到屋企之後..自己一個諗左好多野..覺得有d5妥..我真係變左好多好多..之前考試測驗.我有邊次5係考20名之內?番學上堂..我邊會訓覺ga..日日都好乖好專心..但係..自從11月14日之後..我成個人就做左一個360度既大轉變..呢樣野係好多人都咁講.
我成日都同自己講:""yoyo呀yoyo..你今年f3喇..要升f4喇..5可以再咁樣ga喇..如果e+係f2..點玩都冇所謂.5番學5讀書都冇所謂..但係e+要升f4喇..升5到會影響你一生既前途ga..何必你要為左一個人而影響自己一生既美好呢?""但係..我次次都會想俾心機讀好d書佢..但係每當我番到學校上堂果時..我就冇哂心機..我叫哂我前後左右d人5好彩我ga喇..但係我就變相5係傾計..係訓覺..仲衰!呵.我都5明..明明我放低哂ga啦..但係梗係提5起勁黎讀書..5通..仲有d野係我內心深處??等我得閒搵下先!
| | 出爐時間︰2005-12-12 09:22 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 12 月 11 日 星期日 |  |
|
| 輸左 | 今日..超down.5好提了..管樂團比賽..如我所料..輸了!.
一早番到去準備..一直都好好..都5明點解會輸囉..明顯係個評判有問題..佢累就5該休息一下先再聽.再俾分..5好亂咁黎..正痴線..
記得出場之前我勁勁勁勁勁驚...未試過比賽咁驚..驚到手震腳震..小彤係咁叫我5好驚..點知出到去..都係走左音..唉..真失敗.
但係點諗..都係冇可能會輸俾st mary 囉..果間咁既野...如垃圾一樣..竟可以win我們18鄉??it's a joke???my godness!please don't tell me that is ture! it like a magic!! 冇可能ga..我冇可能接受到呢個現實..不過5知點解..我只係喊左一陣..可能因為..再傷心既..我都試過..呢d野對我黎講..只係皮外傷.根本傷5到入肉.5可以改變我d乜野..唉..係咁先啦.. | | 出爐時間︰2005-12-12 08:55 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | ... | 93 | »
|