| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 4 月 4 日 星期二 |  |
|
| 又玩 | 1.幾多歲 : 14
2.手指邊隻最長:中指
3.有冇蛀牙: 好似冇牙
4.e+有冇邊度痛: 右手
5.用邊隻唇膏 : 潤唇膏囉
6.有冇留指甲: 有
7.最可愛既底褲: 下..
8.有幾多對鞋: 超過10對
9.有冇爭人錢: 好似冇...
10.咩科最叻 : 科科差不多
11.咩科最差: 世史
12.最中意邊個老師: MISS LAU
13.想做一d 冇可能做到既野: 冇
14.尋日食左幾多餐 : 2
15.床上面有咩特別既野 : NO A..好多公仔囉
16.屋企冇人會做d咩 : 5會冇人GA WOR
17.近排有咩係爛左架 : 33
18.用邊隻洗頭水: LUX
19.壞習慣: !!MANY..卡卡
20.icq # : 159451468
21.屋企好多咩野 : 地磚
22.想做男定女: 女
23.黑定白 : 白
24.中意睇咩電視節目:
25.用4個字形容 william hung: 勇氣可嘉
27.舊曆生日係 : 5知WOR
28.最想邊一日生日呢: 6月18
29.最想拎咩獎: 冇
30.返學定放假 : 番學
31.最高: ZOE
32.最肥: ME!!
33.最想打佢: 某人
34.有事先搵你既: 春春姐
35.同你一齊放學: 某人
36.背到幾多個friends既電話:超過15個
37.同邊個講心事: 某人
38.最有錢 : 不知道
39.最曬命 : 好像沒有
40.最好笑 : 曾XX
41.最白痴 : ME!
42.佢只會嗌你全名: 好似冇
43.最悶 : SOMEONE
44.最中意邊個friend個名:NIKO
45.知道得你最多秘密: 冇乜秘密
46.住得最高: 士巴拿
47.最疏遠: SOMEONE
48.識左最耐: CHUN
49.邊個friend永遠冇心事既: 個個都有GA啦
50.你會當邊個係自己呀媽: JOEY掛
你最後做過的時侯
51.訓覺: 今朝考中史之前
52.搭車: 岩先放學
53.x街: 冇
54.你打既電話: 6XXX-XXXX
53.返學: 今朝
54.大笑: 上一秒
55.去人生日會: 好耐冇去喇..5記得
56.去吉野家食野: 上2星期牙幾次
57.食野同飲野: 8點食飯
58.買咩野: 銀包
59.pat左咩野: 筆
60.msn / icq 同邊個講野: 衰../冇玩ICQ了
問題
61.隔離屋姓咩: 冇隔離屋
62.平時較幾多個鬧鐘: 1個
63.沖涼先定洗頭先: 洗頭
64.返學方法: 巴士.西鐵.輕鐵
65.呀媽鬧你既原因: 冇打俾佢
66.你自由嗎: 不太
67.e+最想: 死
68.滿意e+ 既生活方式嗎:一般
69.滿意e+ 用緊既mouse嗎: 滿意
70.打中文定英文快: 一樣
最愛的
71.髮型: E+都OK
72.手指: 尖尖瘦瘦
73.牌子: 好多
74.小動作: 咬筆
75.著幾多條褲返學:5講你知
76.照鏡: 5明
77.快歌定慢歌: 快歌
78.卡通人物: MANY
79.地方: 日本
80.訓覺方式: 下...5知WOR
再來問題
81.初戀: 講你知GA咩...!!!]
82.返屋企第一樣做既野: 入房
83.著鞋右定左先: 左腳
84.最驚邊個: 牙媽
85.口頭禪:走開啦你...
86.講粗口嗎: 少之有少
87.成日遲到嗎: 當然不是
88.最熟邊度: 元朗/天水圍
89.聽左最耐既一隻歌: 理想情人
90.你的電腦好嗎: 不好
91.發左個咩夢呀近排: 好似冇發夢
92.最sai時間既事: 食飯
93.買野食既定義: 5明
94.最lor既一次: 5記得喇
95.身邊既人之中邊個最可愛: 鄧章敏
96.用一句形容你果班: 又動又靜
97.電腦wallpaper: 點點
98.icq skin: NO
99.ie主頁: /
100.e個問卷既評語: 幾好幾好,,
101.現在時間: 23:47
| | 出爐時間︰2006-04-04 11:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

5開心牙!!  | 唉..今日統測..琴晚溫書溫左2個幾鐘...搞到今日個黑眼圈成個1蚊咁大...等巴士去西鐵站果時差D企係度都訓著..
第一科就MATHS..我覺得我太緊張喇..每一個細節都想做到最好..搞到用左好多時間...得番15MIN果時..我仲有成4頁未做..陰公..因為我太執著前面既晝圖喇..><..晝到D正方體個個一樣咁大..擦完又晝..之後又擦.又晝.點知最後都係錯左D5應該錯既野...唉..晝得咁辛苦..得個吉!!.成日都覺得晝錯..之後就是是但但咁做後面果D..最後都係做5哂..><..差一大條...陰公陰公..死喇...唉..好驚會5合格牙..一向都5高分..E+仲要搞成咁..我5可以咁GA...一陣升5到理科咁點算牙??讀文科我一定仲死.!!!真係好失敗..都未試過做5哂GA..!!!
之後考中史..琴晚溫左一陣咋..因為我5太想D文科咁高分..顯得我D班科低分..點知.份中史出奇地易..仲以為佢會出好多問答..即係一題成8分果D呢..點知都只係得一條..好多野..自己UP UP下都可以過到骨既..好多都係問你自己既意見..
之後考BIO..都5係話太難..好彩都OK識..希望PHY CHEM BIO可以拉番我MATHS冇左果D分啦..如果5係我就死得GA喇..
今日諗諗下..發現原來今日係兒童節..記得之前細個..今日都會有禮物收GA..E+漸漸大個之後..屋企人都5當我係小朋友喇,,所以我都冇禮物收><..嗚嗚.. | | 出爐時間︰2006-04-04 11:23 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | ... | 93 | »
|