| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 4 月 11 日 星期二 |  |
|
不開心  | | 唉...最近都好5得閒...成日都出出入入醫院.,,,,,,,唉..不太開心...
| | 出爐時間︰2006-04-12 12:36 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 4 月 7 日 星期五 |  |
|
| 好驚000 | | 唉...終於都測完喇...好累牙..成個人就死咁滯..今次個個都好仟心機溫書..但係我就冇左上次考試果時果種動力..可能因為第一次測驗果時既成績真係太驚嚇喇..自己都嚇左一大跳..根本咁多年都未試過全級考成90名...之後考試就發憤溫書..考試俾我進步..miss 都話我好左...平均分高左有成10分..之後名次就考番好似之前咁喇,,,,但係今次..唉..個個都咁努力.連之前一向都5讀書既黃xx..今次都俾我見到佢發憤..唉;...陰公...大家咁努力...爭得咁辛苦..都只不過係為左一個f4既學位...我好驚牙..好驚要讀文科..好驚..唉....今次一定會差過上次ga喇..‘下次考試就會有番d動力...我一定要升到理科牙 | | 出爐時間︰2006-04-09 12:08 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 93 | »
|