| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 8 月 2 日 星期四  |
| today..... | 分類: 未分類 | 今日一起身...就發覺小鳳到咗canada喇..!講起都好唔捨得...唔知佢..會唔會睇到我既日記呢...?好想好想同佢講...比心機..!!+油+油..你得架..!!=3=...
佢會唔會忘記我地..??兩年之後..佢會唔會記得我地既承諾?算啦...!!
9:30pm個陣...佢....佢..on咗啊..!!!好開心...!!同佢講咗一陣...!佢到咗lu..!
hope you have a nice day啦老鳳...-3-
| | 發表時間:2007-08-02 05:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | ... | 156 | »
|