| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 8 月 7 日 星期二  |
| today..... | 分類: 未分類 | 好想番學..好想番學...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!暑假好悶啊..!!點會咁悶架...?番學想放假...放假想番學..!! 唉...
好耐冇打日記喇都..!同埋都有兩日冇同小鳳傾msn喇..!好掛住你唷...小鳳!!-3-期待兩年之後既你..! 送隻豬豬俾你..!
屎喇..!今個暑假唔知做咩好..!!唉唉唉..!!
| | 發表時間:2007-08-08 12:36 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | ... | 156 | »
|