| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 7 月 25 日 星期三  |
| today..... | 分類: 未分類 | 近排..我好夜先打日記....好累啊伊家...其實呢..我等緊人電話架..但係我諗佢個電話9/10都係俾人收咗架喇....算啦,,,!!
伊家都11:幾pm喇,,msn冇乜人on,,連啊陞都冇on..佢msn仲講訓排佢唔會on..叫人唔好掛住佢=='
唔知佢去咗邊呢...
好lu..!我好累...訓覺喇..
| | 發表時間:2007-07-25 11:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | ... | 156 | »
|