| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 7 月 16 日 星期一  |
| 出咗我啊婆到啊今日...... | 分類: 未分類 | 我今日出咗我啊婆到啊...!!!係KOWLOON啊伊家..!!話咗塔車打俾人+媽....但係唔小心訓著咗..!!SOR啊!我唔係有心架...
今朝好早起咗身...又冇早餐食喎....跟住仲要塔車...!!首先我塔村車離開咗我條村之後...到咗元朗.......就去咗7仔增值..跟住順便買咗D小食食下咁啦...!!但係最衰....我冇BUY最緊要既野..!!水.........WATER,,!!我上到車先知自己冇買最緊要個樣野...!!!!!!!!死完D野之後...口渴到難以形容,,,,!!!落到車一支箭咁去D士多仔到買一支價值$4既COOL水....!!一飲....嘩..!!正字就係咁解..!!正!!!!!!!!!!!!!!!!!!
跟住我地就塔VAN仔去<麗港城>飲茶..!!都幾正丫..=3=飲完之後冇乜野就番屋企LU..!等電梯上32樓......等<佢>個陣我同婆婆講....我諗我傷風喇...!!!跟住佢就即刻同我講...聽日同你去睇醫生.....HELP..!!!!!!!!!!!!!!又睇,,,!!!又要食藥......頂丫...!!
| | 發表時間:2007-07-16 03:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | ... | 156 | »
|