| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 7 月 6 日 星期五  |
| 今日既日子.... | 分類: 未分類 | 今日放咗學就同小鳯去咗<美心快餐店>食mum mum...講起都開心...>3<
跟住就係到百無聊賴咁行咗好多個圈...大約都有十個=='跟住我就提議去三聯書店到睇野...見到隻熊眻眻...好得意..不過要自己整...DIY..頂佢條春...不過都係算啦..咁我就買咗lu..仲諗住整俾................................................嘿嘿......賣個關子先..>3<'
今日小鳯要番小學...so..大約1:30就走咗lu.....不過係佢就之前.就係仲有一個未搞掂既問題...d個問題就係......(唔講得)不過係關於'陞陞'既....我諗佢都知掛..>3<
跟住我就一直同佢講電話...講到番屋企lu..講起黎都有d sweet><
好喇打住咁多...得閒俾番個cm我啦...!!!
大韓民國~~LOVE KOREA
| | 發表時間:2007-07-06 02:22 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | »
|