TANGCHUNGYEE,
sj520
暱稱: 呀誦
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-04-18
2010-03-09
今天,
2010-02-12
2010-02-01
文章分類
全部 (156)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 156
留言總數: 284
今日人氣: 9
累積人氣: 6069
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 7 月 7 日  星期六   晴天


好慘慘..... 分類: 未分類

今日我同小鳯,momo,美燕,粉,ka wai..........陞陞,肥b等等一眾人去咗<新領袖計劃>無聊到爆開...塔車都塔咗半日lu....頭暈到要命......不過都ok開心既...不過講咩<易擦寶>個陣...我就覺得有d魚皮...個一part,我好唔like啊...佢條春..真係丫..!!!!!!!!!!不過我唔like係因為某d原因..唔係我要出去講野個到...==唉!!~~~~~~~~~~~到咗完個陣..

我地仲要去多個閉幕典禮...陞陞座我後面...仲同佢玩咗陣..幾搞野丫..>3<

放咗學之後...我,小鳯,momo,ka wai同林景喻就一齊去元朗...係途中..見到陞陞...ka wai仲係咁整佢件3 tim...整到俾我見到哂....嘿嘿!!~~跟住林去之前我仲問陞陞:m你係咪'滑嘟嘟'架..?佢就用番個好得意既眼神望番我.....wo..索啊...==

跟住我地就塔西鐵去到<朗屏站>跟住係咁行..行..行..行到元朗廣場lu...我地仲食咗KFC做我地既mum mum tim.......正啊..原來呢...肚餓食咩都咁好食架..!!!(唔係屎喎)==

好lu...冇野打lu...

俾個cm我啦...thxthx 

                               大韓民國korea

發表時間:2007-07-07 07:18 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]