| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 7 月 7 日 星期六  |
| 好慘慘..... | 分類: 未分類 | 今日我同小鳯,momo,美燕,粉,ka wai..........陞陞,肥b等等一眾人去咗<新領袖計劃>無聊到爆開...塔車都塔咗半日lu....頭暈到要命......不過都ok開心既...不過講咩<易擦寶>個陣...我就覺得有d魚皮...個一part,我好唔like啊...佢條春..真係丫..!!!!!!!!!!不過我唔like係因為某d原因..唔係我要出去講野個到...==唉!!~~~~~~~~~~~到咗完個陣..
我地仲要去多個閉幕典禮...陞陞座我後面...仲同佢玩咗陣..幾搞野丫..>3<
放咗學之後...我,小鳯,momo,ka wai同林景喻就一齊去元朗...係途中..見到陞陞...ka wai仲係咁整佢件3 tim...整到俾我見到哂....嘿嘿!!~~跟住林去之前我仲問陞陞:m你係咪'滑嘟嘟'架..?佢就用番個好得意既眼神望番我.....wo..索啊...==
跟住我地就塔西鐵去到<朗屏站>跟住係咁行..行..行..行到元朗廣場lu...我地仲食咗KFC做我地既mum mum tim.......正啊..原來呢...肚餓食咩都咁好食架..!!!(唔係屎喎)==
好lu...冇野打lu...
俾個cm我啦...thxthx
大韓民國korea
| | 發表時間:2007-07-07 07:18 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | »
|