| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 7 月 10 日 星期二  |
| 頂.... | 分類: 未分類 | 妖...玩咩電話啊..好黑人憎啊..!!唔該唔好咁低b啦...中二喇就黎....佢地黎咗你個到..咁又點啊..關我鬼事...!!唔好成q日打黎啦..!!煩到嘔電喇...都叫你地16號打黎架啦.....睇下我會唔會聽你地電話...如果你地係咁打黎..咁唔好意思囉...我會報串俾老師聽囉...OR叫我啊爸聽電話跟住臭罵你地囉..!!乜q野環境啊伊家...正一變q太架..!!煩住哂.......!!
唔好講佢地喇..!!激死人..!!!聽日番埋最後一日..就放假喇..!!!好野,....!!!!!!!!!!!
祝:暑假快樂,中二去到心儀既班別啦..!!=3=
korea
不捨得..................請不要讓8月1日來臨...
| | 發表時間:2007-07-10 08:32 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | ... | 156 | »
|