| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 7 月 8 日 星期日  |
| today..... | 分類: 未分類 | 今日我10:30就起咗身lu...跟住我就落咗去找尋一d食得既野...點知.....冇野食..得d芝士同雪條..跟住我就食q哂佢..哈哈..過咗冇耐我就開電視睇下有咩睇...第一時間就開disney channel喇...一開佢做緊<校園神兵>(聽起黎有d低低地)不過好好睇架..!!!佢又過咗冇耐又做完lu..我d家姐都起埋身lu...disney channel就開始做<忍者學堂>都係好好睇架..=3=跟住我家姐竟然禁咗去第二到睇佢d野...頂佢丫..!!跟住我就超冇癮咁上番去玩我既電腦...一on msn陞陞就ADD我lu....=3=啊哥都add咗我tim=3=跟住都冇咩野lu..睇完俾番個cm啦..thxthx
話咁快...就到咗夜晚lu...頭先都得食野..有d肚餓tim伊家..頭先睇完<Harry potter火盃的考驗>睇黎睇去...都係覺得好好睇..!!超正..!!!睇到差唔多尾聲...我就上咗黎玩我最心愛既電腦..!!好開心啊..!我又多咗個大哥喇..!!不過就係冇啊妹..!!都唔知可唔可以係我個班搵到個細過我既女仔..!!唉..到目前為止..我仲未知邊個女仔係1994年11月出世既...我都10月31啊...邊個知我地班有邊個女仔係1994年11月出世既唔該單聲!!^^thxthx>3<
| | 發表時間:2007-07-08 12:28 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | »
|