| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 7 月 2 日 星期一  |
| 今日既事.... | 分類: 未分類 | 今日一大早就起咗身喇...大約十一點睹啦...一起身就打俾我琴晚傾開個個人...不過佢唔聽我電話.....(哭)
跟住都冇咩野既...咪開電視睇<新紮師妹2>囉...本身諗住睇disney channel架...不過佢竟然冇野睇喎...(嬲)跟住見肚仔餓..咪食咗鑵番茄汁焗豆囉...嘻嘻..!食食下...我家姐起咗身喇..仲叫我出去<掉>d垃圾去垃圾桶到....唉..鬼死咁早..叫我對住d垃圾..好在..食咗野姐..大約12:00睹..我on咗msn..有好多人on咗啊...咁早就起咗身!!勁><'
一on就即刻有人add我,問我去唔去BBQ..唉..我咪又係個句:唔得啊!!(我賭佢地今日一定一定會打十幾廿萬次比我架喇..都係識咗個電話去先.....嘿嘿)
唉..聽日要番去排話劇啊...仲約咗個個未俾信我個個人tim...唉.睇佢都係唔記得架喇...>3<好野..!!聽日有得食pizza hut..!!啊sir請啊...!!!!THXTHX>3<..!!
| | 發表時間:2007-07-02 01:42 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | »
|