| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 7 月 13 日 星期五  |
| today..... | 分類: 未分類 | 今日都冇咩野做.........!!不過眼白白咁.........睇住人地......去迪迪尼..但係有好消息佢buy咗野俾我...><佢去到個到仲記得我....!!錫哂佢........!!=3=
跟住同人地出街街.....去屯門...大約8:30先番..!!一番我就睇<強劍>....睇完就睇<學警出更大結局>winnie竟然死咗....仲以為佢最尾同(張景鋒)一齊tim..!!點知死咗....=='
伊家都差唔多12:00 lu...照計我係訓咗架...!!不過我都係要打埋個日記先..!!!俾我既朋友們睇下我今日做過d咩黎.....!!我都好悶啊..!!!又諗唔到有咩可以打喎.........because我既生活實在太無聊喇...!!!=3=聽日早d起身睇<惡作劇之吻>先...!!!但係佢竟然係我煲咗兩次佢先播......搞錯..!!又唔見佢播<惡魔在身邊>/........不過佢都唔洗播lu.....家因....我都睇到差唔多識背!!!==
記得喇,11:45am做惡作劇之吻...!!
記得睇喇..!!!!
| | 發表時間:2007-07-13 11:55 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | ... | 156 | »
|