| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 7 月 9 日 星期一  |
| 好黑仔... | 分類: 未分類 | 頂..唔知個電腦搞咩架...!!冇啦啦整單杰野我歎...頂!!搞到我唔知點tim..!!今日番咗學..不過番去唔知做咩既...上下去又落番黎....睇下野..聽下歌....都冇野做lu..講起歌..i see that我地學校既合唱團唱歌都好勁個bo..!!超勁爆好聽啊...我番到屋企都單個隻歌黎聽..!!!不過唔得...單唔到...唉..!!!~~~睇住我地學校合唱團唱歌...真係好好feel架..!!!仲有好多我識既..有啊彬...等等..............唔記得d名...sor!!
真係好累啊...咁多日人地唔洗番..我同小鳳就要日日番...人地一個禮拜唔洗番...我地就要番足一個禮拜...頂..!!講住咁多...俾個cm我啦..thxthx=3=
| | 發表時間:2007-07-09 08:51 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | »
|