TANGCHUNGYEE,
sj520
暱稱: 呀誦
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-04-18
2010-03-09
今天,
2010-02-12
2010-02-01
文章分類
全部 (156)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 156
留言總數: 284
今日人氣: 11
累積人氣: 6071
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 7 月 18 日  星期三   晴天


today..... 分類: 未分類

今日同小鳳番完學校....跟住同啊粉佢交電話費..跟住去M記坐咗一陣..無聊得制到了千色走走...行完就番屋企喇...本身話去啊婆到..都冇去到lu..

夜晚同我aunt去咗<銅鑼灣>行街....見到好多鬼佬...當然有鬼婆...仲有鬼仔...!!好靚仔啊...金頭髮...正爆...我都想有...><!!!好在我有啡色姐....!!

今個暑假超勁爆無聊的...!!都唔知做咩好tim..日日行街都唔係辦法....都係要好好咁諗下跟住落黎既暑假係要點樣充充實實咁過...!!

好耐都冇點見d同學仔喇...(小學個d)你地好嗎..??上次話咗番去小學結業禮都冇番tim...!!不過有某d人都唔想我番既...!!佢話廢事我重見d男仔.......傻架佢都...唉算啦..我家姐用咗一日都要用部電腦喇...我都係時候講byebye喇...!!廢事佢又唔知做咩喇...睇佢個樣都係煲韓國野架喇...煲埋一份先...!!話哂我都係韓國fans喎...!!

今日係<銅鑼灣>見到好多好多既韓國野..!!!超正的...!!好喇..係時候講bye喇....

各位,,,,晚安..!!

Have a sweet dream<---------日日都有人同我講架..!!!

好幸福唷我...==''

發表時間:2007-07-18 10:45 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]