| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 7 月 18 日 星期三  |
| today..... | 分類: 未分類 | 今日同小鳳番完學校....跟住同啊粉佢交電話費..跟住去M記坐咗一陣..無聊得制到了千色走走...行完就番屋企喇...本身話去啊婆到..都冇去到lu..
夜晚同我aunt去咗<銅鑼灣>行街....見到好多鬼佬...當然有鬼婆...仲有鬼仔...!!好靚仔啊...金頭髮...正爆...我都想有...><!!!好在我有啡色姐....!!
今個暑假超勁爆無聊的...!!都唔知做咩好tim..日日行街都唔係辦法....都係要好好咁諗下跟住落黎既暑假係要點樣充充實實咁過...!!
好耐都冇點見d同學仔喇...(小學個d)你地好嗎..??上次話咗番去小學結業禮都冇番tim...!!不過有某d人都唔想我番既...!!佢話廢事我重見d男仔.......傻架佢都...唉算啦..我家姐用咗一日都要用部電腦喇...我都係時候講byebye喇...!!廢事佢又唔知做咩喇...睇佢個樣都係煲韓國野架喇...煲埋一份先...!!話哂我都係韓國fans喎...!!
今日係<銅鑼灣>見到好多好多既韓國野..!!!超正的...!!好喇..係時候講bye喇....
各位,,,,晚安..!!
Have a sweet dream<---------日日都有人同我講架..!!!
好幸福唷我...==''
| | 發表時間:2007-07-18 10:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | ... | 156 | »
|