| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 8 月 10 日 星期五  |
| today..... | 分類: 未分類 | 今日同媚媚一齊去咗食飯..行街..曬相..不過我地食食下飯...竟然有個8號風球..!元朗廣場個d電視新聞都有個8號風球標誌係到...!我地個陣時真係好驚...(冇車塔)不過都有..2點40分睹...我地去咗沖印城到攞相...因為我要攞番我d靚靚hero相相...
唔可能擺佢係個到過夜+媽..我地一路行..一路見到d人好急咁走..見到d人又收哂檔..我幾驚連間相鋪都收埋啊..!好在我都攞番我d靚靚既hero..不過個陣8號風球..所以我地行都冇行街就番屋企喇..!等車個陣..我見到我堂妹..咁我就諗住同佢一齊塔車..但係架車好耐都未黎..我仲諗住佢可能唔開tim..即係岩岩個架係最後一班..跟住我就提議..不如去對面塔西鐵去天水圍站落去塔小巴番屋企..因為我個陣係朗屏個個西鐵站對面..所以我有咁既諗法..好啦..咁我就等多一陣睇下有冇村車黎..等咗一陣...有喎..咁我堂妹就伸隻手出去節車啦..但係..冇位..!我頂佢條春丫...個司機仲好似當我堂妹冇到咁..揮都唔揮下手表示下冇位..!真係睇下幾時打爆佢個頭..!
跟住我就同咗我堂妹行咗過去塔西鐵lu..但係超多人..架西鐵差唔多好似就黎爆咁..!哈哈..!-3-
塔咗一個站..落咗西鐵之後...就落埋西鐵站去塔小巴...跟住好快就黎到屋企lu..!
| | 發表時間:2007-08-10 04:30 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | ... | 156 | »
|