TANGCHUNGYEE,
sj520
暱稱: 呀誦
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-04-18
2010-03-09
今天,
2010-02-12
2010-02-01
文章分類
全部 (156)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 156
留言總數: 284
今日人氣: 7
累積人氣: 6153
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 8 月 10 日  星期五   晴天


today..... 分類: 未分類

今日同媚媚一齊去咗食飯..行街..曬相..不過我地食食下飯...竟然有個8號風球..!元朗廣場個d電視新聞都有個8號風球標誌係到...!我地個陣時真係好驚...(冇車塔)不過都有..2點40分睹...我地去咗沖印城到攞相...因為我要攞番我d靚靚hero相相...

唔可能擺佢係個到過夜+媽..我地一路行..一路見到d人好急咁走..見到d人又收哂檔..我幾驚連間相鋪都收埋啊..!好在我都攞番我d靚靚既hero..不過個陣8號風球..所以我地行都冇行街就番屋企喇..!等車個陣..我見到我堂妹..咁我就諗住同佢一齊塔車..但係架車好耐都未黎..我仲諗住佢可能唔開tim..即係岩岩個架係最後一班..跟住我就提議..不如去對面塔西鐵去天水圍站落去塔小巴番屋企..因為我個陣係朗屏個個西鐵站對面..所以我有咁既諗法..好啦..咁我就等多一陣睇下有冇村車黎..等咗一陣...有喎..咁我堂妹就伸隻手出去節車啦..但係..冇位..!我頂佢條春丫...個司機仲好似當我堂妹冇到咁..揮都唔揮下手表示下冇位..!真係睇下幾時打爆佢個頭..!

跟住我就同咗我堂妹行咗過去塔西鐵lu..但係超多人..架西鐵差唔多好似就黎爆咁..!哈哈..!-3-

塔咗一個站..落咗西鐵之後...就落埋西鐵站去塔小巴...跟住好快就黎到屋企lu..!

發表時間:2007-08-10 04:30 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]