| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 8 月 14 日 星期二  |
| 跑歩吧! | 分類: 未分類 | 有時就真係覺得我同啊粉註定會識到**我同佢好多共通點架*
就好似琴日咁*我晏奏個陣**好想去跑歩**但係又冇人陪喎*/咁咪算囉..丫..點知夜晚*啊粉sd咗個sms比我..話想番學之前去跑下歩''心有靈西''聽日去下跑歩都冇防bo''-3-
琴日晏奏出咗去一陣''去咗天瑞''食m記..'**係個到join埋我家姐一齊食''*跟住行行下.''竟然比我見到個人*''白雪雪皮膚''<-------只是我們給他的一個名字**佢染咗啡毛啊..仲同一個男仔去m記買外賣**我仲知佢住係邊啊..**哈哈**等我話比小鳳聽先..**嘿嘿**
上次小鳳係msn同我講**佢好掛住stationery*因為佢係canada冇得打中文既關係**佢正係比咗d個字我..不過我一睇就知佢掛住咩..就係''文具小賣部''喇..<-----唔好覺得係逢星期一'三'五開個個文具小賣部..**佢係一個人''不過得momo'啊粉'我'小鳳'美燕佢地知d個人係邊個**-3-
琴日行去天瑞個陣''收到個sms*係啊mo sd比我架**佢話想學拉小提琴**問我支唔支持佢**咁我當然支持佢啦**但係我向佢提出咗一個問題**我問佢**你啊媽會唔會比..?**哈''不過我100%支持你既**+油! 보유 감<---英文''keep going''
지원너<--支持你'momo'
| | 發表時間:2007-08-14 01:49 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | ... | 156 | »
|