| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 8 月 26 日 星期日  |
| 題外話'' | 分類: 未分類 | 我又好耐冇打日記喇''msn都好小on''啊燕都問點解我唔on msn了''佢仲話唔知我去咗邊到''哈''
今日2007年8月26日喇''好快快就要番番學''話咁快就讀中二喇我''諗番起六年班個陣''好開心''{講番d陳年舊事tim}
今日一早比我啊姐嘈''叫我起身同佢一齊跑歩--''仲攞走埋我d暖暖既被--搞到我冇被''真係丫''跟住就迫於無奈同佢出咗去跑歩--'help''
跑完歩番黎''換件衫就出去食野喇同我家姐''aunt''my dad''去咗國記食粥''好食''!!食住就走咗去shopping''丫''伊家食雪糕先''
打到d到喇''係咁''
比cm喎''xdxd**
| | 發表時間:2007-08-26 12:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | ... | 156 | »
|