| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 8 月 20 日 星期一  |
| 題外話'' | 分類: 未分類 | 琴日9:30起身同d親戚去飲茶''12:00都差唔多走得''係個到我食咗好小野''都唔好食既*
跟住就要去買番D日常用品喇'''我仲幫我dad去交電話費tim''*搞掂哂d野就番屋企''到咗6:00就落去食飯''我食完飯就上咗我堂妹屋企開枱''打麻雀''我堂妹佢贏咗一盤炸''嘿嘿'係咪好叻呢--''跟住我地無聊得滯''玩咗枕頭大戰''好好玩><
跟住今日11"50起身''落到去就睇緊{惡作劇之吻}喇!!一睇就知佢做第幾集啦''19丫媽''我最中意個集'' -3-
唔打喇''cmcm啦!!''byebye
東方神起


可愛可愛''**

     
| | 發表時間:2007-08-20 03:33 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | ... | 156 | »
|