今日去左志偉公司睇波,去既途中見到yellow同一個女仔買野食,我地就扮見佢唔到,走出門口佢先見到我地,哈哈!!!曼聯對屈福特,以為係一瑒實力懸殊既波,點知曼聯都佔唔到幾多甜頭,好彩最後都贏1:4。
經過一連兩日既歐聯8強賽事之後,身心都有d疲累,好彩玩得幾開心,又有錢贏,呢d疲倦都好快消失。
夜晚去左雞屋企打機,打到4點幾先返屋企。
今日派左survey design既test卷,得17/30,麻麻地,不過都係我預期之耐唯有考試努力d係la
夜晚同雞去志偉公司睇波,鍾練文同佢個朋友都有黎。因為太累既關係,我都冇咩心情睇,仲要支持既輸左,更加冇心機,so睇完就係果度訓左一陣,佢地就係果度打機,。7點幾一齊去食個早餐就返屋企。
今日返補習杜社先知Amy跟佢媽媽返左南京,可能以後都唔返黎,最乖果個都走埋,補習社呢份工都真係幾難做loo。高妹同zoe諗住參加「殘酷一叮」,唱「女人味」。佢地仲排埋舞tim,好好笑