| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 3 月 9 日 星期五  |
打bowling  |
分類: 未分類 |
今日放學去左打bowling,有ball,肥菜,wilson,釗同我。打得好緊張,第二局差少少就贏到釗,121分都要第二,真慘,相比第一局一百零幾分都可以第一。 之後返上水約志偉食飯,雞一齊黎吹水,之後去埋馬會就屋企。
|
2007 年 3 月 6 日 星期二  |
睇波  |
分類: 未分類 |
今日凌晨上演利記對巴塞,wilson同我都係支持巴塞,真係同生共死呀 上完堂就去補習,then返屋企食飯。跟住沖埋個涼就去志偉公司睇波,今次小航同yellow都有去。一齊打機,勁開心呀 不過個人勁眼訓,3點幾就開始睇波。巴塞係咁比利記攻,唔係中柱就係中楣,嚇Q死我呀!!!好彩「大難不死,必有後福」呢句野幾時都岩使,最後巴塞贏1:0。雖然出唔到線,但係幫我贏到錢,haha!!!不過志偉就好冇心機,里昂輸左。不過唔緊要la,冇左米下次再過囉。
6點幾就買野食返屋企,諗住唔訓覺等返學 |
2007 年 3 月 4 日 星期日  |
打波  |
分類: 未分類 |
今日去左打波,有5個人,小航,milton,志偉,雞 & 我。打打下發覺自己對鞋爛左,點解咁耐冇著都會爛既 真奇怪...之後打完就去買支膠搞番掂佢。 |
2007 年 3 月 2 日 星期五  |
2007 年 2 月 27 日 星期二  |
王sir辭職  |
分類: 未分類 |
今日放學先知要去補習,不過時間岩岩好。可惜聽到一個唔好既消息--王sir辭職,原因係年廿九果晚,佢有事要走,留低志強佢地係補習社度,點知佢地唔識落閘,搞到好大件事。鄭小姐就咁扣佢人工,好冇人性,都唔念王sir既功勞既,淨係識得睇錢 王sir就咁要辭職,慘!!!搞到我都冇心情做,睇怕呢份工都唔會做得長loo。睇得出王sir都好唔拾得,以後既日子都唔知點算loo
新既一年,冇一件好事發生係我身上既,係唔係犯太歲呀,shit! |
« | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | ... | 184 | »
|