今晚去同bill,alan,hehe,nelson,珠珠,官曉欣&李曉彤去gloria屋企bbq。今次係第二次去佢屋企,最恐怖都係果度d狗,好多,又係咁吠。目的係送別gloria,雖然得果幾丁友,不過都好開心呀 玩到12點,得番我,nelson,官曉欣,李曉彤& gloria5個人game。nelson就教玩城堡game,不過佢地就係咁搞gap,又講英文,好鬼死好笑,nelson就好無奈,哈哈!!! 之後就再玩showhand,6點半就走人loo。呢三個星期既每個星期仲係有一日係玩通宵。返到上水就同nelson去食個早餐先返屋企。
雖然gloria成日都返黎香港,但係都要講句「一路順風」。
|