今日終於有得休息下啦!!!連續4日既考試令我差點兒招架不住,幸好都成功渡過,雖然都唔係考得十分滿意,但係都一定唔差
13/12
今日考statistics,,係第一科要考既科目。因為訓得唔好,so好辛苦。份卷一d都唔難,都好滿意,應該都有A,睇下有冇A+啦。之後去拎返份statistics既assignment2,竟然有69分,比我預期既好。then就返上水搵tak溫書。
P.S.今日買左份聖誕禮物同聖誕卡比joey
14/12
考ISAD,份卷又係唔難,d shortQ好多都識做,good。做完仲可以早走45分鐘,早d返上水溫書。lunch同tak去左上水中心新開既目黑,d野都唔好食既,我唔會再去
15/12
考cost accounting,份卷都係比預期中易,LQ好易,SQ就有D難度。同釗,賓哥食埋lunch就返屋企訓覺,因為太累了,唔訓我驚會暈 夜晚先開始溫FM,溫左就覺得d pastpaper好鬼死易。
16/12
考financial mathematics,份卷好難,同之前果d pastpaper好唔同,要好用腦,好彩都識得唔少。不過最衰既係我唔識得用Black-Scholes-Merton ,冇左5分 點解份卷唔叫人用嫁。之後去lunch,then就屋企再去cut hair。
database等我黎ko你la,考完就放假loo |