今日上早一堂accouning,then去踢波踢左都唔夠5分鐘,就整到隻腳指,唉...次次踢波都係咁既,最後我地輸3比1。跟住上完database就返屋企loo
p.s.尋晚大哥返左黎準備過中秋
今日放學去左九龍塘延續個人百達通,去到有個police查我身份證,乜我似賊咩搞掂就返屋企loo
今日係天地堂既中間時間去左黃埔打球保齡,7個人分左3 teams,我同kenny一team。我地係咁贏,4次第一,1次第二,最高既一次係116分。贏左有雪糕食今次有排食loo,肥死都似la釗同賓哥就慘d,輸左3次,哈哈!!!
上完accounting就去上普通話,教d野同我想既有少少出入,可以係岩岩教la。7A既一個女仔都有上呀,不過同佢唔係好熟。有個男仔主動咁坐係我隔離,不過我覺得佢有少少kai個miss都ok既,臨走前要人分組,then一組要派一個人出去講野,好彩呢個男仔走出去姐
今日去左同小航,milton,tak,man打波。唉...打波都唔夠6個人。志偉都有去嫁,不過佢去左一陣就走,仲要走都唔通知下...阿伯既思想真係難捉摸我地見到一個以前5c既同學仔--奶媽,咁米叫佢一齊打囉,哈哈!!!好彩佢都認得我地。佢都幾勁,射波準,又高WOO,好難mark。打左一陣就好累,之後就傾下計,最後就hea住咁打一場,then就返屋企loo
今日去完interview就去搵雞食tea,跟住去買下波,因為阿媽叫我去拎錢。夜晚就再同雞去買多次。