今日samuel book左場踢波,不過我腳痛唔踢,釗同賓哥都唔踢,哈哈,得8個人。好彩之前踢既人同佢地踢,咁先有得踢,kenny本來都唔踢,最後都回心轉意我就係場邊睇佢地踢,佢地贏4比1呀,勁呀!!!
夜晚,李明打電話黎約我食飯,我就岩岩食完飯。不過我都去同李明,胡運佢地吹下水,都幾開心嫁
今日冇上accounting,走去踢波,不過腳指痛就走去做龍門。今次d對手勁左,我地輸1比3。
聽wilson講先知今日係阿釗生日,係呢度祝佢生日快樂la
尋日test既cost accounting話咁快就出result,26/30,都有8成幾分,都幾好最高係29/30。朝早去左打機,玩灣岸好好玩呀
今日test cost accounting,測之前係library溫左3個鐘書。test有3份paper,我係section C,測完覺得好淺。不過聽番肥菜佢地講,A同B都好難,我真係好彩呀希望今次會高分la之後去上putonghua。
今日係中秋節,不過都要返學。尋日踢完波,隻腳指好Q痛返完學就返屋企過節。