6/11
今日test FM,都不過不失la。
7/11
今日上完堂去打波,狀態都幾好,仲要pan哥叫左佢個朋友黎,我遇強越強既作戰系統啟動,哈哈!!!今次ball都叫左個朋友黎,不過打左一陣就走。之後另一個wilson,leo,peggy都黎埋,我重要比peggy係咁撞,都幾痛下嫁。打完就去食tea,then返屋企。
P.S.今日係yellow生日,祝佢生日快樂!!!
8/11
今日派IS既test,有66分,都ok既,不過enbee同琪琪有90分,嚇左人一跳。miss本來諗住送禮物比高分既人,不過改變主意,玩抽獎,我仲好好彩抽中左tim 係一盒cdR下午有人黎搞番上網d野,一陣就搞掂,可以上番網loo
|