今日測operations research,份卷好易,咁我又唔太鐘意咁易,因為個個都識,分唔到高低之後去黃埔打bowling,wilson頭局好堅,打到150分左右,我就冇咩水準,係中下游徘徊打完就返poly上堂,then返屋企。
今日去左拜山,依家拜山好似行山,幾好人都健康d
今日返poly interview,都冇咩點prepare,so都唔係咁好,不過個阿sir幾好人之後就返上水搵志偉食飯,then返屋企打機,志偉d winning勁左好多,好難先贏到佢,雞之後都有黎玩。
今日測management science,份卷唔係好難。
p.s.我今日病左!!!
今日測survey design,本來已經唔係溫得好熟,份卷重要出得咁難,真係慘呀做完都唔知岩唔岩,要聽天由命啦