今日去灣仔上保險course。晨早就起身,真係有d想死既感覺 又要人著西裝,聽course都要咁pro,使唔使呀 未夠9點就到左灣仔地鐵站,果個grafield約人9點,自己又遲到。等到9點半先有個男仔--Albert~原又係被人扼左黎,真係同病相憐 好彩佢都幾好傾~9點幾等埋Garfield帶我地去上堂。
原來果度都好多人上堂,都唔知係唔係全部都被人扼黎既^^個阿sir都教得相當唔錯,保險都要記幾多野,仲辛苦過讀書。由10點上到1點,then食lunch,跟住再由2點上到5點45。辛苦到pk,全程都勁眼訓。上完堂又要返poly上堂,今日差唔多唔多用左10個鐘黎上堂 聽日又要上多一堂,真係有點兒不願意去
|