今日朝早去左見工,點知落好大雨,我又冇帶傘woo,但都冇計,唯有淋住雨走去la,搞到都幾狼狽下 坐大廈都好難搵下~今次係見shipping clerk,想做好耐嫁la 個老闆都真係好好人,全程都用英文講,好彩都應付得黎 最衰係要返part-time degree(我都知呢個係好大既缺點),不過佢話會認真咁考慮下~佢仲讚我tim
食埋個早餐就返poly溫書。今日考finance,全程都係好hea咁溫,因為都唔太想溫書(最後一日都唔認真d, so lazy!!!)。一溫就溫左7個小時,好彩都溫得幾多野。而且份卷都唔係太難,今個學期最易既一份,haha 我仲早走左一個小時。可惜約左國添,唯有等埋佢先走~
今個死亡學期終於正正式式咁樣結束左la!!!
故事會完,可惜...記憶係唔會完嫁!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |