今日係第二次test futher calculus,今次係不容有失既。不過份卷都有d難,我諗都會合格既,要高分就睇下點啦
28/10
約左小航,樂,till,tak,志偉打波,有6個人都算幾好
29/10
今日有十幾個場既單要入,由朝早9點半入到下午5點,差唔多筋疲力盡好彩yuki幫下我手,如果唔係6點都未入晒呀,thx佢之後就趕住返學。
今日朝早代表基督教基協會去左美孚賣旗。今次都係我第一次賣旗,都幾好玩,又有得做下善事,又開心d,,真係何樂而不為呢!!!之後同yuki去食埋個lunch就去返工。5點半就放工走人。
今日派futher calculus test,得11/50,好低分(我自己角度)。釗就得6/50,不過佢已經好開心。阿sir話個mean係8.5分,最高係40分(好妒忌),最低係1分。最離譜係第二高分得21分,差唔多係最高既一半拎最高分果個都唔同level既,好勁!!!下次test要加十個把勁先得la
之後同釗去馬會拎錢,最搞笑係我亂咁揀既「心福」竟然贏左,釗唔聽我講真係走寶
今日返工本來放1點,點知d野多到做唔晒,連lunch都唔食,都做到4點半先收工之後同yuki去食個tea,then陪佢睇埋書就返粉嶺。夜晚同志偉,yellow去睇波。d波都唔好睇既...不過見就快冇得睇就算數la