今日返工早退,返poly註冊,見到samuel同peggy佢地。半個鐘就搞掂,then返屋企。好耐未試過咁早返屋企loo...
求婚大作戰終於大結局,係完美既結局...

http://blog.xuite.net/jackey19800326.0/XD?st=c&w=693463&p=1

人總是想回到過去,改變一些自己後悔既事。但係有一些事自己曾經做過,即使可以再經歷多一次,到最後既結果都係沒有太大分別。原因係自己就係自己,冇咩可能做一些同自己性格唔一致既野!尤其是對待感情,即使自己係非常喜歡對方,但因為自己喜歡將自己既感情埋藏在心底,就將自己既幸福白白斷送。
令我最印象深刻既一句係「將事情留待明天做既人就係傻瓜!!!」有一些事情是沒有那麼長既時間等待你去做完,你要把握機會,將事情辦妥,否則就會後悔一世
主角"健"最後都明白到不應該希望過去怎樣改變現在,而是考慮現在應該怎樣做而去改未來。因為人若沉醉於過去,就會迷失現在的自己,最終只會令到未來既自己後悔現在既自己。
我覺得呢套劇佈局好微妙,時空交錯,能夠將普通人所希冀既事融入劇中,當中更加入一些年青人一定會遇到既事,使一眾年青人容易投入。這套劇很值得推介給大家 |