今日係第一日返工,Terry帶我去同各位同事介紹一番後,我就返位坐左成兩個鐘(冇野做),好Q悶我係營運部度做。之後都有D野做下,時間會過得快D
中午,同劉生(老細),terry,van,Alex & jenny去食飯。佢地幾個人都好nice,有傾有講,比我想像中好
食完飯,jacky同yuki教我做其他野,做左一陣,就做完。下午都仲算有d野做。
總括而言,呢間公司d人都好好,工作氣氛良好但係最衰既係我冇咩野學,如果比我學到d野就會更好
尋晚去左睇波--英格蘭vs巴西,都幾好睇,最後都和波收場,不過我唔敢咁進取。仲要係terry首球tim
今朝有人打黎叫我下星期一返工,係上次係癸芳果間公司,有工返就返住先la
求婚大作戰主題曲(明日晴れるかな歌詞)
為愛流下炙熱的淚 呼喚著愛 曾經閃亮的歲月 也消逝在何處? 往事已經隨風而逝 人生路還漫長 只為見證夢想 誰來開啟奇蹟之門? 多想再一次看到你的笑顏 不知是否你有發現 命運的鑰匙 就掌握在你的手上 Oh baby No maybe 愛不在 情已逝 輕輕的嘆息之後 只留下深深的後悔 Oh baby Smile baby 生命本來就不是永遠的 無論是誰都在心中默默祈禱 明天的天氣會放晴嗎? 在那遙遠的天空
依家我睇緊求婚大作戰,呢套野好好睇想睇既話係去以下既網址...
http://blog.xuite.net/jackey19800326.0/XD?st=c&w=693463&p=1
----------------------------------------------------------------------------------
夜晚同中七同學食飯,好耐都冇呢d咁既聚會,之後去食埋糖水^^
今日去左葵芳見工,佢暗示嫌人地學歷太高,真係冇計!!!之後返poly上SAS course,原來之前係statistical analysis學過,之不過係冇咩印象姐then去m記食下野,傾下計,陪下佢地打下機。我諗都冇咩機會咁齊人一齊la,要好好珍惜!!!
分手後還能做朋友嗎?答案可以是肯定及否定的,因為這件事本身並無對錯之分,每個人對分手後應在什麼時候才再做回朋友的時間不一,一切全賴適應期的長短。唯一可以肯定的,是假若分手的原因是因為有第三者,那分手後男女能成為朋友的可能幾近於零,皆因分手時的局面太醜惡太痛苦,混雜了謊言和不信任。
能在分手後繼續做朋友的男女,大體而言可分三種。第一種類型是男女分手時感情早已淡過白開水,雙方都只是等待對方先開口。既然愛情火花早已燒盡,分手時當然已不懷怨恨,甚至可以鬆一口氣,與對方齊齊檢討關係中的得失。這種關係的男女必須保持心境平和及清醒,才能有這種略帶看破紅塵意味的思維。第二種類型的男女相比之下便沒那麼幸運,因為很多時往往都是由分手後的其中一方強行維繫所謂的朋友關係。最不幸的,是提出做回朋友的往往以女生居多。無論男人怎樣冷淡,這類型的姊妹總是拖延和逃避現實,希望能在退而求其次的友誼中破釜沉舟,但結果釜還未破,船已一早開走,苦苦妄想最後只剩徒然及枉然。「那我現在和 R繼續做朋友,是錯誤的決定嗎?」密友 S懷著懷疑神情問我。
呢個問題其實我想知答案,不過都唔會有真正既答案^^
今日3點先起身,之後又去左跑步。之後本來諗住同中七d中學仔去食飯,點知取消左。所以約tak去食飯,then約埋雞同志偉去食糖水。我地都好彩冇食過糖水loo
今日去左交part-time degree既留位費,我都冇得揀,要讀part-time。5點幾約左雞去跑步,真係好耐冇做過運動,尤其是跑步。不過跑兩跑就好累,唔通真係老左就冇晒活力要keep番先得。